مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي محرمي مي‌گويد، هواداران پرسپوليس بايد صبر داشته باشند تا اين تيم بتواند به شرايط خوب خود برسد.

 

بازيكن اسبق پرسپوليس درباره شرايط كنوني اين تيم در ليگ برتر گفت: فعلا كه سه هفته بيشتر از ليگ نگذشته است و بايد صبر كنيم تا تيم خودش را نشان دهد. كميته فني هم تشكيل شده و قديمي‌هاي پرسپوليس حضور دارند.

 

 

وي ادامه داد: از الان زود است درباره عملكرد تيم حرف برنيم. وقتي مي‌گوييم كه تيم بهترين بازيكنان را جذب كرده يعني پازلش براي ليگ جديد جور است. به نظر من در خط هافبك هم پرسپوليس چيزي كم ندارد و هواداران بايد حمايت كنند تا به لطف خدا تيم بتواند نتايج خوبي بگيرد.

 

محرمي درباره انتقاد برخي پيشكسوتان از نتايج پرسپوليس گفت: هنوز زود است كه بخواهيم از تيم انتقاد كنيم. پيش از فصل در كميته فني راي‌گيري كردند و همه گفتند كه بايد مربي خارجي بياوريم. رويانيان هم طبق نظر كميته فني سعي و تلاشش را كرد تا يك مربي خوب خارجي بياورد. بازيكنان تيم امسال هم ضعيف نيستند و بايد به مربي جديد زمان دهيم تا بتواند تيم را به شرايط آرماني برساند.

 

وي در پايان گفت: اين خيلي براي من مايه خوشحالي است كه شما از ميان اين همه پيشكسوت با من صحبت مي‌كنيد. من دنبال پول و ماشين آخرين مدل نيستم. همين كه شما من را قابل مي‌دانيد و نظرات من را مي‌پرسيد برايم از هر چيزي ارزشمندتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)