مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان ليگ برتر گفت: وقتي جام حذفي با برنامه‌هاي تيم ملي تداخل ندارد، چرا آن را برگزار نكنيم؟!

 

غلامرضا بهروان كه قرار بود درباره برگزاري جام جذفي صحبت‌هايي را با كارلوس كي‌روش داشته است، گفت: ما نمي‌توانيم جام حذفي را برگزار نكنيم. برنامه‌هاي تيم ملي كه كي‌روش به ما داده تداخلي با برنامه ما براي برگزاري جام حذفي ندارد.

 

كادر فني تيم ملي برنامه‌اش را به ما اعلام كرده و فدراسيون هم بايد همه جوانب را در نظر گرفته و براي اين موضوع تصميم بگيرد. در اين باره حتما با علي كفاشيان رييس فدراسيون صحبت مي‌كنم.

 

با اين صحبت‌هاي بهروان به نظر مي‌رسيد يا طرفين بر سر برگزاري جام حذفي به توافق رسيدند و يا كي‌روش اصلا در اين‌باره نظر جديدي اعلام نكرده اما به هر حال سرپرست سازمان ليگ بر عزم قاطع‌اش براي برگزاري جام حذفي سخن مي‌گفت.

 

بهروان درباره اعتراض‌هايي كه به نحوه برخورد كميته انضباطي در ارتباط با تماشاگران تيمها داشت،‌ اظهار كرد: كميته انضباطي بايد نظارت‌ها و برخوردهاي لازم و سريع را در اين باره داشته باشد نه اينكه صدور احكام انضباطي بخواهد اينقدر طول بكشد و ديگر تاثير لازم را نداشته باشد.

 

سرپرست سازمان ليگ كه گله‌مند به نظر مي‌رسيد، تاكيد كرد: در فوتبال “مرگ‌ يكبار، شيون يكبار” اين فوتبال با عمل به اين ضرب‌المثل درست مي‌شود. بايد تعارف نداشت و قانون را به طور جدي و سخت‌گيرانه اجرا كرد و گرنه كار درست نمي‌شود. بعضي از تيم‌ها مشكلات عديده‌اي دارند كه براي تداوم حضور در ليگ برتر بايد برطرف شود كه اگر نشود وضع فوتبال ما همين خواهد بود.

 

بهروان در واكنش به اينكه ” اسماعيل حسن‌زاده رييس كميته انضباطي دليل تاخير در صدور راي ديدار ملوان – گهر را تاخير اعلام خسارت ورزشگاه انقلاب كرج عنوان كرده” گفت: بنده اطلاع دارم كه ورزشگاه انقلاب اتفاقا خيلي زود اعلام خسارت كرد! آنها تعداد صندلي‌هاي شكسته شده را همراه با دو نوع قيمت ليست كردند و فرستادند. بنده هم كه گزارش‌ ناظران را به طور كامل به كميته انضباطي دادم و رسيد گرفتم تا معلوم شود چه زماني گزارش‌ها را به آنها داده‌ام! بنابراين نمي‌دانم چرا راي دير صادر شد.

 

در بحث برگزاري جام حذفي ظاهرا قرار است هيات رييسه فدراسيون جلسه‌اي تشكيل دهد و با بررسي جوانب اين قضيه و نظر كي‌روش در اين باره، تصميم نهايي را بگيرد. البته به نظر مي‌رسد سرمربي تيم ملي با فشردگي دوباره‌اي كه برسر حضور اين تيم در مسابقات غرب آسيا به ليگ وارد مي‌شود، زير بار برگزاري جام حذفي نرود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)