مرجع خبری پرسپولیس : ضیافت افطار باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) پنجشنبه شب در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

 

ضیافت افطار باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تحت عنوان «شب سرخ دلدادگی با کریم اهل بیت» در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور مدیران ورزش کشور، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، مدیران سابق باشگاه، بازیکنان تیم پرسپولیس و اصحاب رسانه از ساعت 20:30 پنجشنبه شب در ورزشگاه درفشی فر برگزار گردید.

 

صرف افطار، برگزاری نماز جماعت به امامت حاج سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، سخنرانی محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، مداحی و مولودی امام حسن مجتبی (ع) و صرف شام از جمله برنامه های این ضیافت بود.

 

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در زمینه تاثیر رعایت مسائل اخلاقی توسط ورزشکاران در جامعه و الگوبرداری جوانان و قهرمانان ورزش کشور به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

پیشکسوتان دهه 50 و 60 پرسپولیس در گوشه ای از محل برگزاری ضیافت کنار یکدیگر نشسته و به گپ و گفت و مرور خاطرات پرداختند.

 

حضور چهره های محبوب و دوست داشتنی پرسپولیس از نسل های مختلف، تداعی کننده خاطراتی به یاد ماندنی بود که هرگز از یادها نخواهد رفت.

 

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به حاضران در مراسم خوشامد گفت و با آنها به گفتگو پرداخت.

 

مانوئل ژوزه، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس که به خاطر تمرین عصر روز پنجشنبه احساس خستگی می کردند، طبق برنامه ریزی قبلی پس از صرف افطار و نماز جماعت از میهمانان خداحافظی کرده و برای استراحت راهی منازل خود شدند اما در این میان علی کریمی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس تا انتهای مراسم حضور داشتند.

 

قشقایی معاون وزارت امور خارجه، سید احمد رسولی نژاد معاون وزیر ورزش و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، پیشکسوتان صاحب نام و افتخار آفرین باشگاه پرسپولیس، هواداران قدیمی، مسئولین و مدیران ادارات منطقه پنج تهران، مدیران، معاونان و پرسنل باشگاه، سردبیران و برخی خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری های ورزشی، مسئولان ورزشی شبکه های رادیویی و تلویزیونی از جمله میهمان ضیافت افطار باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بودند که در محیطی معنوی و صمیمانه ساعاتی را در کنار هم سپری کرده و ضمن حضور در جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) به تجدید خاطره با یکدیگر پرداختند.

 

بازیکنان دهه 70 پرسپولیس نیز در کنار یکدیگر از روزهای پرافتخاری یاد می کردند که با کسب جام های قهرمانی همراه بود.

 

علی پروین و برخی از اعضای کمیته فنی نیز در این ضیافت حضور داشتند و با دیگر پیشکسوتان پرسپولیس از هر دری سخن می گفتند. این ضیافت افطار با تاکید محمد رویانیان و برنامه ریزی های سعید شیرینی معاونت پشتیبانی و اجرایی باشگاه، مسئول دفتر مدیر عامل و همکاری روابط عمومی، کمیته فرهنگی، کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و مسئولان ورزشگاه درفشی فر برگزار گردید و کلیه پرسنل باشگاه پرسپولیس تلاش کردند تا این مراسم با شکوه هر چه بهتر برگزار شود. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)