مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: رویانیان را دوست دارم چرا که او صادقانه و پهلوانانه کار می‌کند.

 

امیر عابدینی در برنامه ورزش و مردم در خصوص پیروزی 5 بر 3 داماش برابر پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فوتبال فراز و نشیب بسیاری دارد و همین موضوع موجب زیبایی آن می‌شود.

 

باید به این رشته بها داد تا جوانان علاقمند از بین نروند. هنوز ابتدای فصل هستیم و اتفاقات عجیب زیادی رخ می‌دهد. در بازی برابر پیکان روز خوبی داشتیم و پیکانی‌ها عملکرد مناسبی نداشتند. قطعا در ادامه مسابقات این روند تغییر خواهد کرد. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم استقلال را ببریم و پرسپولیس و سپاهان را اذیت کنیم.

 

وی درباره اینکه پرسپولیس فصل نافرجامی را آغاز کرده خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها قطعا در ادامه لیگ به شرایط بهتری می‌رسند. فوتبال ما دچار حادثه است. امسال سال پر کاری پیش رو داریم و همین موضوع موجب شده برنامه ریزی لیگ هم کمی دشوار باشد.

 

مدیرعامل باشگاه داماش ادامه داد: عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر در ماه مبارک رمضان می‌توانست وقفه طولانی در فوتبال ایران ایجاد کند. با رفتن عزیز محمدی از سازمان لیگ، بهروان کار سختی در پیش داشت و من فکر نمی‌کردم بتواند در این بخش موفق شود اما با مشورتی که از باتجربه‌ها گرفت توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

 

عابدینی با اشاره به شرایط داوران و قضاوت آنها در سه هفته ابتدایی لیگ عنوان کرد: باید به داوران جوان فرصت داد تا رشد کنند. اشتباهات را باید ببینیم و برای رفع آن تلاش کنیم. در دیدار پرسپولیس و گهر داور مسابقه گل گهری‌ها را ندید و فکر می‌کنم دلیل آن قرار گرفتن در جو بازی بود. مجبور هستیم از داوری‌ها و نوع قضاوت‌ها دفاع کنیم چون به قشر داوری نیازمندیم. در ابتدای فصل همه اشتباه می‌کنند، چرا ما فقط اشتباه داوران را می‌بینیم؟ حق‌وردی داور خوبی است و ما باید اشتباهات را باور کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص تیم گهر درود گفت: شهرداری درود دوست دارد نام این تیم را گهر شهرداری درود اعلام کند در حالی که هنوز هیچ کمکی به این تیم نکرده است. بهتر است مدیران با شعار وارد میدان نشوند و به فوتبال احترام بگذارند. در ابتدای لیگ شهردار پذیرفت تمام شرایط تیم را قبول کند اما هنوز 20 درصد ابتدایی قرارداد بازیکنان را هم پرداخت نکرده‌‌اند.

 

عابدینی در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این بحث مربوط به حالا نیست. من علاقه‌ای به تیم داماش پیدا کرده‌ام و می‌خواهم به فعالیتم در این تیم ادامه دهم. اسپانسر جدیدی به نام صدرا پیدا کرده‌ایم که در شرایط بحرانی حاضر شد با ما همکاری کند تا باشگاه داماش هویتش را از دست ندهد.  بحث حضور من در باشگاه پرسپولیس مربوط به 3 ماه قبل است.

 

وی اظهار داشت: رویانیان از من درخواست کمک کرد این در حالی بود که بعد از من 13 مدیر به باشگاه پرسپولیس آمده بودند و من در زمان مدیریت هیچکدام از آنها به خودم اجازه ندادم به آنها پیشنهاد کمک بدهم اما رویانیان خودش به خانه من آمد و پیشنهاد همکاری داد. پرسپولیس را دوست دارم اما در حال حاضر تعصب ویژه‌ای به داماش پیدا کرده‌ام و دوست دارم در کنار این تیم باشم و به داماش بیشتر علاقه دارم. داماش همانند فرزند من است.

 

مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه اگر قرار بود در فوتبال گیلان نباشم قطعا به پرسپولیس می‌رفتم، گفت: من رویانیان را دوست دارم چون بسیار صادقانه و پهلوانانه کار می‌کند. وی هزینه‌های زیادی برای پرسپولیس کرده، هزینه‌هایی که وی را زیر سؤال برده است. با تمام این شرایط باز هم به وی زنگ می‌زنم و انتقاداتم را مطرح می‌کنم و رویانیان هم آنها را می‌پذیرد. آن چیزی که سال‌ها دنبالش بودیم را رویانیان به پرسپولیس آورده و آن هم احترام به پیشکسوتان است. از وی خواستم برای شروع کارش ابتدا کاملا پرسپولیسی شود چرا که معتقدم اگر علاقه‌ای به تیم دیگری داشته باشد نمی‌تواند در این تیم پرطرفدار عملکرد خوبی داشته باشد.

 

عابدینی با اشاره به مشکلات پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ عنوان کرد: در سال 74 – 75 از 3 بازی اول خود دو مساوی و یک شکست کسب کردیم اما من همان موقع اعلام کردم قطعا قهرمان خواهیم شد و همین اتفاق هم افتاد. امسال داماش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما نمی‌توانم علاقه‌ام را به پرسپولیس مخفی کنم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم هواداران داماش از این صحبت‌های  من ناراحت نشوند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه باید با علم روز دنیا آشنا شویم اظهار داشت: به نظر من حمید درخشان از مربیان نادر فوتبال ایران است چرا که با مربیان خارجی و با تجربه زیادی کار کرده و هر زمانی که لازم بوده به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است. وی روحیه یادگیری بالایی دارد.

 

عابدینی تمرینات مربیانی مانند ژوزه، کرانچار و قلعه‌نویی را یک کلاس آموزشی دانست و افزود: درخشان هم می‌تواند مانند قلعه‌نویی یکی از مربیان بزرگ ایران شود و باید به این مربیان جوان فرصت داد. نگاه ژوزه باید با فوتبال سنتی ایران بیشتر هماهنگ شود. بازیکنان این فصل پرسپولیس هر کدام از یک تیم آمده‌اند و باید به آنها فرصت داد تا به هارمونی برسند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش در خصوص رقابت‌های المپیک 2012 لندن گفت: کشور ما استعدادهای زیادی دارد و باید آنها را مدیریت کنیم تا بتوانیم جواب مردم را بدهیم. مدیران باید صادق باشند تا فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند محقق شود. چرا ورزش‌های توپ و تور ایران نماینده‌ای در المپیک ندارد؟ این نشان از ضعف مدیریت مدیران ورزشی ایران است و باید بیشتر تلاش کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)