امیدوارم پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند

مرجع خبری پرسپولیس : نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استیضاح وزیر ورزش با گفت و گو و برگزاری نشستی برطرف خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد پنجشنبه شب در خصوص احتمال استیضاح وزیر ورزش و جوانان پس از المپیك افزود: فكر می كنم پس از پایان این بازیها وزیر ورزش و جوانان در جلسه ای با نمایندگان مجلس شركت می كند.

 

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام كرده اند كه موضوع استیضاح وزیر ورزش و جوانان را بعد از المپیك دنبال می كنند.

 

وی ادامه داد: این مساله با گفت و گو برطرف خواهد و معتقدم در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد و می توان با گفت و گو مشكلات را برطرف كرد.

 

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدوارم ورزشكاران اعزامی به لندن كه نمایندگان كشورمان هستند عملكرد بسیار خوبی داشته باشند و برای كشورمان افتخار آفرینی كنند.

 

وی تصریح كرد: در حال حاضر باید تمام تلاش خود را برای موفقیت ورزشكاران كشورمان بكار گیریم و پس از آن در خصوص این مسایل می توان صحبت كرد.

 

وی در خصوص خصوصی سازی باشگاه های فوتبال به ویژه تیم های پرسپولیس و استقلال، اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق رخ دهد و شاهد خصوصی سازی باشگاه های فوتبال باشیم.

 

ابوترابی خاطرنشان كرد: این كار به سود فوتبال است و باید تمام تلاش خود را برای انجام خصوصی سازی در فوتبال كنیم تا باشگاه ها مستقل اداره شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)