مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم افطاری این باشگاه گفت: مقابل ستاره های با اخلاق پرسپولیس تعظیم می کنم.

 

محمد رویانیان در ضیافت افطار پرسپولیس گفت: خیر مقدم عرض می کنم خدمت میهمانان گرانقدری که در این ضیافت الهی که توفیق پیدا کردیم در این ماه مبارک که خود سراسر برکت و رحمت است در کنار هم باشیم و دل مان را صفا بدهیم و از اینکه در کنار پیشکسوتان پرسپولیس که سرمایه های اصلی باشگاه هستند و همچنین بازیکنان و حضار محترم در خدمت شما باشیم.

 

محمد رویانیان که بعد از نماز جماعت برای حاضران در مراسم به ایراد سخنانی پرداخت، تصریح کرد: جشنی که امشب در کنار هم هستیم با حضور پیشکسوتان پرسپولیس که مایه افتخار باشگاه پرسپولیس و سرمایه های اصلی باشگاه هستند و همچنین آئینه های جوانان پرسپولیس برگزار شد.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنانی که هم دین دارند و هم حرفه ای هستند. آنهایی که در این جمع حضور پیدا کردند از بازیکنان و ستاره هایی هستند که من آنها را تکریم می کنم، تعظیم می کنم که مقابل خدا سر تعظیم می گذارند، برای ما ارزش دارند. ستاره های واقعی در زمین فوتبال ما کسانی هستند که بنده خدا هستند. هر کس بندگی بیشتری کند عزت بیشتری پیدا می کند. عزت فقط در گرو بندگی خداست. این مدیر عامل باشگاه پرسپولیس است که دارد اعتقادش را به همه بازیکنانی که امروز در تیم های پایه و تیم اصلی هستند و فردا با ما خواهند بود، خواهم گفت: بندگی خدا شرط اصلی عزت و شرط اصلی ستاره بودن و عزیز بودن است. ما بجز بندگی خدا برای هیچ چیز دیگر ارزش قائل نیستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)