مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی، جواد نکونام، محسن بنگر، شهاب گردان و … نفراتی هستند که از کیفیت توپ های لیگ برتر انتقاد کرده اند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کمپانی آلمانی «آل اشپورت» تامین کننده توپ های دوازدهمین دوره لیگ برتر است که وظیفه تامین لباس های پرسپولیس را هم به عهده دارد.

 

 

به همین خاطر هفته گذشته این کمپانی 100 توپ لوگودار بازی های لیگ برتر را در اختیار پرسپولیسی ها قرارداد تا در تمرینات و مسابقات از آن ها استفاده شود.

 

 

اما کیفیت این توپ ها مورد انتقاد بسیاری از ستاره های فوتبال ایران قرار گرفته است. پرسپولیسی ها اعتقاد دارند یکی از دلایل اشتباه شهاب گردان در بازی مقابل گهر زاگرس کیفیت توپ های لیگ برتر بود. محسن بنگر هم یک روز پس از این مسابقه لب به مصاحبه گشود و کفت که کیفیت توپ های لیگ برتر افتضاح است.

 

پس از او، جواد نکونام در واکنش به انتقاداتی که از بازی او می شود گفت: «توپ مدام زیر پایم می رود و سر می خورم»

 

علی کریمی هم در تمرینات اخیر پرسپولیس به کیفیت این توپ ها معترض بود و اعتقاد داشت قدرت مانور با توپ های جدید «آل اشپورت» به شدت کاهش پیدا می کند.

 

در گذشته نیز مهدی رحمتی سنگربان تیم ملی فوتبال ایران از کیفیت توپ های کمپانی آلمانی انتقاد کرده بود اما تجربه نشان داده در ایران به این انتقادات بها داده نمی شود و مسابقات لیگ دوازدهم هم تا روز پایانی با همین توپ ها دنبال خواهد شد!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)