مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اظهار نظر در مورد اتفاقات اخیر مابین علی پروین و مهدی مهدوی کیا خودداری می کند.

 

محمد رویانیان ظهر روز گذشته در خصوص مشکل ورود هواداران به ورزشگاه درفشی فر گفت: از هواداران پرسپولیس می خواهم برای تهیه پرسپولیس کارت اقدام کنند چرا که در این صورت هم مشکلشان حل خواهد شد و هم سازماندهی می شوند.

 

 

در تمرین روز جمعه از هواداران خواستم پای تیمشان بایستند و از پرسپولیس حمایت کنند، مطمئن باشید این تیم در بازی های آینده نتیجه لازم را می گیرد.

 

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که در صورت ادامه روند کنونی برای مانوئل ژوزه ضرب العجل تعیین می کند، یا خیر گفت: این تیم برای ماست، بعنی خوب و بدش برای ماست بنابراین من، مانوئل و هواداران برای رسیدن به موفقیت باید در کنار هم باشیم. این تیمی است که خودمان ساختیم پای آن هم ایستاده ایم و خواهیم ایستاد و با تمام توان از آن حمایت می کنیم.

 

رویانیان در خصوص نگرانی هواداران از خط هافبک و دروازه سرخپوشان گفت: هواداران نگران نباشند، پرسپولیس در خط هافبک و دروازه هیچ مشکلی ندارد. من به موفقیت پرسپولیس بسیار خوشبینم، جدا از این با احتساب بازی های جام حذفی ، حدود 40 مسابقه دیگر در پیش داریم که زمان زیادی است.

 

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه در ماه رمضان قصد سکوت داشته اما با اصرار رسانه ها گاهی مجبور به شکستن سکوتش می شود از اظهار نظر در خصوص اختلاف اخیر علی پروین و مهدی مهدوی کیا خودداری کرد و گفت: نظری در مورد این موضوع ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)