مرجع خبری پرسپولیس : جلسه هماهنگی پیش از بازی تیم های پرسپولیس و صبا ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد و از باشگاه پرسپولیس سعید شیرینی سرپریت تیم و رضا ریاضتی مدیر رسانه ای تیم حضور داشتند.

 

در این جلسه ابتدا سرهنگ عرب سرخی به عنوان فرمانده جدید یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی به حاضرین معرفی شد.

 

سپس اعتمادی نماینده فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ از این پس، فقط صحنه های گل، تعویض ها، وقت های تلف شده از اسکوربرد نشان داده خواهد شد.

 

در این ارتباط نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان از نماینده فدراسیون خواست؛ برای انجام هماهنگی مراتب به صورت کتبی اعلام شود.

 

از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست موضوع حضور اسکار ادواردو آنالیزور پرسپولیس روی سکوها با دوربین بود.

 

سعید شیرینی سرپرست تیم در این جلسه اعلام کرد که در بازی قبلی با وجود توافق در جلسه هماهنگی؛ مشکلاتی برای آنالیزور تیم بوجود آمد. در همین راستا قرار شد برای بازی امشب از این بابت مشکلی وجود نیاید.

 

سرپرست پرسپولیس همچنین در ارتباط با تخصیص بلیت های VIP اعتراض باشگاه پرسپولیس را ابلاغ کرد. سعید شیرینی در جلسه مطرح کرد؛ جایگاه ویژه 700 نفر ظرفیت دارد اما سهمیه پرسپولیس در روزهایی که میزبان است تنها 20 تا 30 بلیت است. وی تاکید کرد؛ پرسپولیس و استقلال با توجه به مخاطبان بسیار، متقاضیان زیادی دارند که با این تعداد بلیت اصلا نمی توانند پاسخگوی بازیکنان ، پیشکسوتان، اسپانسرها و مسئولان باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)