مرجع خبری پرسپولیس : رئیس فدراسیون فوتبال گفت که سرمربی تیم ملی هنوز با برگزاری جام حذفی موافقت نکرده است.

 

علی کفاشیان پس از پایان مراسم معارفه البسه تیم ملی درباره شرایط تیم ملی گفت: تیم ملی برای اردو عازم مجارستان خواهد شد و به دنبال این هستیم تمام شرایط را فراهم کنیم تا بازیکنان برای بازی‌ با لبنان آماده شوند.

 

قبل از مسابقه با لبنان تیم ما در اردن با تیم ملی این کشور بازی خواهد کرد و سعی می‌کنیم بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی در نظر بگیریم. در مجارستان کمپ بسیار خوبی را تدارک داده‌ایم و امیدواریم بازی قابل قبول و خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اسپانسر تیم ملی پول را به فدراسیون پرداخت خواهد کرد یا خیر گفت: برای البسه هیچ وقت به ما پول نمی‌دهند و همین که ما پولی برای لباس‌های تیم ملی پرداخت نمی‌کنیم جای شکرش باقی است.

 

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا دیدار پرسپولیس و استقلال که قرار است 3 شهریور برگزار شود،‌ عقب می‌افتد یا خیر گفت: در حال مذاکره هستیم اما هیچ صحبتی انجام نشده است.

 

خبرنگاری پرسید در آن روزها تهران تعطیل است و آیا احتمال دارد که بازی‌ها تعطیل شود که کفاشیان گفت: استادیوم آزادی در محدوده برگزاری اجلاس نیست و فاصله ما با آنها زیاد است. اگر آنها صلاح بدانند که عقب بیندازند ما هم این کار را انجام خواهیم داد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص جام حذفی گفت: در حال حاضر فرصت داریم و برای تیم‌های دیگر قرعه‌کشی می‌کنیم و باید در این خصوص با کی‌روش صحبت کنم.

 

یکی از خبرنگاران پرسید آیا کی‌روش با برگزاری جام حذفی موافقت کرده یا خیر گفت: نه موافقت نکرده اما اولویت تیم ملی است و اگر بدانیم جام حذفی ورزشکاران و مسابقات فوتبال ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد در موردش صحبت خواهیم کرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بیانیه کی‌روش و اختلافات او با سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ خودش را در اختیار تیم ملی گذاشته و می‌داند اولویت تیم ملی است و اگر لازم باشد برنامه‌ها را ادامه می‌دهیم.

 

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافی بین بهروان و کی‌روش وجود دارد گفت: آقای کی‌روش چند بار با بهروان تماس گرفته و ایشان در خارج از کشور بودند اما ما بیرون از فدراسیون جلسه می‌گذاریم و این مسئله را حل خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که کمیته انضباطی و بهروان اختلافاتی با یکدیگر دارند گفت: من چنین چیزی را ندیدم اما نباید اینگونه باشد و آنها باید بیشتر به فکر حل مشکلات باشند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا حق پخش تلویزیونی پرداخت نمی‌شود و سرانجام تکلیف چه خواهد شد گفت: هیچ قراردادی با آنها امضا نکردیم و تاکید داریم مبلغ آنها باید بیشتر از این باشد. فعلا آنها درگیر مسابقات المپیک هستند و صدا و سیما باید وظایفش را در این خصوص انجام دهد ولی مذاکرات می‌کنیم.

 

خبرنگاری پرسید آخرین حرف صدا و سیما چیست که کفاشیان گفت: آنها هیچ جوابی ندادند. حتی ما به وزیر نامه نوشتیم که جواب او را هم ندادند. ما با آنها اتمام حجت کرده‌ایم اما اگر مشکلی پیش آمد دیگر ما مقصر نیستیم.

 

وی در خصوص اینکه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در این خصوص پراکنده صحبت می‌کنند گفت: عزم فدراسیون بسیار جدی است ولی باید در این خصوص بحث کارشناسی انجام شود و هماهنگی‌ها را انجام دهیم.

 

یکی دیگر از خبرنگاران به کفاشیان گفت: صدا و سیما نشان داده که قدرتش زیاد است و از دریچه زور به همه چیز نگاه می‌کند و کفاشیان با خنده گفت: دقیقا همین طور است.

 

 کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است به خاطر این اتفاق لیگ را تعطیل کنید تصریح کرد: ما گزینه‌های مختلفی داریم و شاید تعطیلی لیگ آخرین گزینه باشد اما شاید تصمیم بگیریم که لیگ را برگزار کنیم بدون اینکه حق پخش صورت بگیرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه هفته پنجم لیگ برتر با عید سعید فطر تداخل پیدا کرده گفت: همه چیز را هماهنگ می‌کنیم و باید جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنیم و باید سازمان لیگ در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)