مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا بهروان، رییس سازمان لیگ برتر فوتبال به همراه عزیز الله محمدی، رییس اتحادیه باشگاه های کشور در سفر به بندرعباس از امکانات باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان بازدید به عمل آورد.


بهروان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران افزود: باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با توجه به صعود به لیگ برتر برای ناظران Afc همچون باشگاه های گهر زاگرس و پیکان تهران از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

وی با تمجید از امکانات ساختاری و فنی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان، خاطرنشان کرد: ساختمان ادارای باشگاه از امکانات مطلوبی برخوردار است و می تواند با اصلاح برخی ریزکاری ها تأییدیه ناظران Afc را بگیرد.

 

 

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس، اظهار کرد: این ورزشگاه به طور کلی مناسب و از امکانات مطلوبی برخوردار است اما برخی نکات به مسوولان استان متذکر شدیم تا با رفع این نواقص در زمان حضور نظران Afc بتواینم هرمزگان را به عنوان یکی از استان های برتر و پیشتاز معرفی کنیم.


بهروان همچنین در خصوص زمان سفر ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران و بازدید از امکانات باشگاه های لیگ برتر، تصریح کرد: ابتدا قرار بود در ابتدای شهریورماه میزبان آن ها باشیم که به دلیل برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در شهر تهران درخواست تعویق این سفر را کردیم که با با موافقت Afc ناظرین در نیمه دوم شهریورماه به ایران سفر خواهند کرد.


بهروان همچنین زمان انجام دیدار شهرآورد سرخابی را سوم شهریور اعلام و اضافه کرد: این دیدار بدون هیچ تأخیری و تعویقی در همان روز برگزار می شود.


رییس سازمان لیگ برتر فوتبال در پایان از برگزاری جام حذفی فوتبال کشور خبر داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)