مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعا نمی دانم منطق انتخاب دروازه‌بانان تیم ملی چیست اما اعتراضی ندارم.

 

شهاب گردان درباره آخرین وضعیت خودش پس از نیمکت‌نشینی در بازی مقابل صبای قم اظهار داشت: با تشخیص کادر فنی نیمکت‌نشین بودم اما هیچ مشکلی فنی ندارم و با تمام توان تمرین می‌کنم که دوباره به ترکیب اصلی برگردم.

 

وی افزود: درباره نیمکت‌نشینی باید با سرمربی تیم صحبت کنید شاید به خاطر آن یک اشتباه در دیدار برابر گهر بود که نیمکت‌نشین شدم اما بزرگتر از من هم در این تیم نیمکت‌نشین بودند.

 

گردان در خصوص تشویق هواداران پرسپولیس علیرغم نیمکت‌نشینی‌اش در بازی مقابل صبای قم یادآور شد: واقعا هواداران پرسپولیس من را شرمنده خودشان کردند. باور کنید انتظار نداشتم این طور مورد حمایت هواداران پرسپولیس قرار گیرم. در ذهن خودم قبل از این اتفاق فکر‌هایی می‌کردم اما خوشبختانه همه آنها اشتباه بود. به همین دلیل روحیه من دوباره به شرایط عادی برگشت و این موضوع مرا کاملا غافلگیر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: برای من مهمترین موضوع در پرسپولیس این است که به این تیم خدمت کنم و شک نکنید در هفته‌های آینده سعی می‌کنم جایگاه خودم را بدست آورم. زیاد دنبال حرف زدن نیستم و می‌خواهم با عملکردم همه چیز را ثابت کنم.

 

گردان در خصوص عدم دعوتش به تیم ملی گفت: واقعا نمی‌دانم منطق دعوت بازیکنان به تیم ملی چیست و چگونه یک بازیکن از لیست تیم ملی خط می‌خورد و یا به لیست تیم ملی اضافه می‌شود. شاید من فقط به خاطر آن یک اشتباه بازی با گهر از تیم ملی خط خورده باشم اما مشکل من فنی نیست و در آن بازی فقط بر اثر یک حادثه و سُر خوردن توپ آن اشتباه پیش آمد.

 

وی تاکید کرد: به این مسائل توجهی ندارم و به لیست کی‌روش احترام می‌‌گذارم. با عملکرد خوبم برای پرسپولیس دوباره سعی خواهم کرد پیراهن تیم ملی را بپوشم چون دوست دارم به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

 

گردان در پایان در پاسخ به این سؤال که مشکل پرسپولیس چیست گفت: باور کنید خودمان هم نمی‌دانیم. وقتی می‌خواهیم وارد زمین شویم همه چیز خوب است و هیچ مشکلی نداریم، حتی بارها دروازه حریف را تهدید می‌کنیم اما متاسفانه به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم. اگر این موضوع را می‌دانستم مطمئن باشید خودم دست به کار می‌شدم. پرسپولیس در آینده مشکلات را کنار خواهد گذاشت و با هماهنگی و تمرکز بیشتری وارد مسابقات می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)