مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ‌نوروزی با کسب مدال طلا در المپیک کاری کرد که مردم شیراز همیشه به این جوان بی‌ادعا افتخار کنند.

 

افشین پیروانی در خصوص روز خبرنگار اظهار داشت: هیچوقت خبرنگاران خوب کشورمان در عرصه‌های مختلف و مخصوصا ورزشی به حق خود نرسیده‌اند.

 

خبرنگاران افرادی هستند که اگر فقط چند روز آنها را از پیکره ورزش جدا کنیم جان ورزش ما گرفته می‌شود و امیدوارم همیشه قدر این افراد را بدانیم.

 

وی در خصوص موفقیت‌های ورزشکاران ایران در المپیک گفت: ورزش ایران باید به ورزشکاران المپیکی افتخار کند مخصوصا در رشته کشتی که شادی و هیجان خاصی را در این چند وقت اخیر به مردم بخشید. طلای سوریان و امید نوروزی باعث شد ورزش در کشور ما زنده شود و باید این موفقیت‌ها را به کادر فنی مجرب کشتی فرنگی و مخصوصا محمد بنا تبریک گفت.

 

پیروانی ادامه داد: پس از موفقیت سوریان به او زنگ زدم و تبریک گفتم. از طرف دیگر وقتی امید نوروزی نیز که همشهری من یعنی شیرازی است را دیدم که با آن شور و حرارت کشتی می‌گیرد و چطور مردم در شیراز گریه می‌کردند به خودم بالیدم.

 

وی تاکید کرد: ‌نوروزی با کسب مدال طلا در المپیک باعث شد مردم شیراز همیشه به این جوان بی‌ادعا افتخار کنند. نوروزی از جایی آمده که جوانان زیادی را در خود جا داده و اگر به این ورزشکارها بیشتر رسیدگی شود، آنها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

 

وی در پایان در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: فعلا در این باره نمی‌خواهم صحبت کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)