مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم امید پرسپولیس گفت: آقای درخشان به جای اجرای وظیفه‌اش به دنبال علت خط خوردن اسم پسرش در لیست پرسپولیس بود.

 

بهروز سلطانی در مورد درگیری لفظی حمید درخشان با تهرانی‌نژاد مربی تیم امیدها در تمرین اظهار داشت: با تصمیم کمیته فنی، حمید درخشان به منظور بررسی مشکلات تیم‌های پایه پرسپولیس انتخاب شدند اما وقتی به تمرین تیم‌های امیدهای پرسپولیس آمدند متاسفانه اتفاقات خوبی نیفتاد و مقابل عبدالله‌نژاد قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه دوست نداشتم احترام‌ها از بین برود به حمایت از عبدالله‌نژاد در این قضیه دخالت کردم. در حین درگیری‌های لفظی دیدم درخشان به دنبال علت خط خوردن اسم پسرش در اول فصل است. ایشان در شرایطی این کار را می کند که عبدالله‌نژاد امسال علیرغم سفارشات فراوان اجازه نداد حق به حق دار نرسد.

 

مربی امیدهای پرسپولیس گفت: آقای درخشان به جای اینکه دنبال این باشد که ما کجا تمرین می‌کنیم و آیا توپ و زمین مناسب داریم دنبال مسائل دیگری بودند که من هم علی پروین و برخی از اعضای کمیته فنی را در جریان گذاشتم.

 

سلطانی عنوان کرد:‌ تا زمانی که در کنار عبدالله‌نژاد در این تیم باشم اجازه سوء استفاده به هیچ کس را نمی‌دهیم. احترام همه واجب اما باید طوری برخورد شود که حق بچه‌ای که از آن سر ایران آمده تا در پرسپولیس بازی کند ضایع نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)