مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با حضور شهاب گردان نباید درون دروازه مشکل داشته باشد اما باید از او مراقبت و مشکلاتش را حل کرد.

 

نادر باقری گفت: گردان را از قبل می شناسم. او دروازه بان شایسته ای است و در چند سال گذشته در تیم ملی حضور داشته است.

 

به نظر من پرسپولیس با حضور او نباید مشکلی در درون دروازه داشته باشد اما باید از او مراقبت و مشکلاتش را حل کرد.

 

وی ادامه داد: گردان از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد و از نظر بدنی هم مشکلی ندارد. در مورد او فقط دو مساله وجود دارد. اول اینکه فکر می کنم او تمرینات تخصصی را کمی دیر شروع کرد، ضمن آنکه باید بین او و سایر بچه ها هماهنگی لازم بوجود آید. مورد دیگری که فکر می کنم وجود دارد، شرایط روحی و روانی است. این مساله در مورد دروازه بان ها اهمیت زیادی دارد. باید با گردان صحبت کرد. اینکار را باید کسی که هم زبان او باشد انجام دهد.

 

احمد ناجی می تواند او را از نظر بدنی و فنی آماده کند اما شاید برای مسائل روحی نتواند ارتباط کامل را برقرار کند. وفق با شرایط و فشارهای حضور در پرسپولیس اهمیت زیادی دارد که باید به درستی انجام شود.

 

باقری در پایان افزود: متاسفانه طرحی که فدراسیون برای دروازه بانی ایران گذاشت و حضور خارجی ها را ممنوع کرد، هدفمند نبود. به نظر من باید آموزش اختصاصی دروازه بانی توسط باشگاه ها حرفه ای شود. البته برای اجرای درست این مراکز زیر نظر فدراسیون باشند تا کار را خوبی انجام شود در این صورت شک نکنید که همه بنیازها برطرف خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)