مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و من نمی دانم چه اتفاقی برای بنگر و حسینی که درتیم خودشان بهترین بودند افتاده که حالا نمی توانند برای پرسپولیس بازی کنند.

 

رضا شاهرودی اظهار داشت: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد که اصلی ترین دلیل آن به دیر آمدن سرمربی برمی گردد. پرسپوایس خیلی دیر تمرینات خود را شروع کرد و الان هم بدن بازیکنان دچار افت شده است.

 

علاوه بر این بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نیستند و باید تا هفته هفتم، هشتم، به این تیم فرصت داد.

 

وی درباره اینکه آیا می توان به این تیم امید داشت؟ افزود: مگر می شود با این خریدهای میلیاردی به این تیم امیدی نداشت؟ پرسپولیس باید از این وضعیت خارج شود و شرایط بهتری پیدا کند. پرسپولیس شانس آورد که رویانیان همین چند بازیکن را هم خرید وگرنه الان بازیکن هم نداشت و شرایط مثل پارسال می شد.

 

شاهرودی درخصوص خریدهای پرسپولیس ادامه داد: من می دانم  چه اتفاقی برای بنگر و حسینی که درتیم خودشان بهترین بودند افتاده که حالا نمی توانند برای پرسپولیس بازی کنند. بازی گردن در تیمهای بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس سخت است و هر بازیکنی نمی تواند خودش را با شرایط این دو تیم وفق دهد. شاید خریدهای جدید پرسپولیس به دلیل استرس نمی توانند خوب بازی کنند اما آنها باید زودتر به شرایط ایده آل برسند و خودشان را با تیم هماهنگ کنند.

 

هافبک چپ اسبق پرسپولیس گفت: من به هواداران حق می دهم از شرایط تیم ناراضی باشند. پرسپولیس در بازی با صبا اصلا خوب نبود و هواداران به دلیل نتایج فصل گذشته دل خوشی ندارند و می خواهند تیم بهتری را در زمین ببینند.

 

شاهرودی با اشاره به دربی پایتخت خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و حساسیت این دیدار هم قابل مقایسه با بقیه بازیها نیست. درست است که شرایط پرسپولیس چندان خوب نیست اما این تیم دربی را نمی بازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)