مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده این روزها علاوه بر مربیگری در باشگاه لس آنجلس بلوز با یک دانشگاه معتبر آمریکایی هم قرارداد امضا کرده است تا دروازه بان های جوان را برای آینده فوتبال این کشور تربیت کند.

 

احمدرضا عابدزاده دروازه بان افسانه ای باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم گفت: سخت ترین و مهمترین پست در فوتبال دروازه بانی است و یک دروازه بان خوب باید از شرایط فیزیکی و روحی خوبی برخوردار باشد.

 

 

هر دروازه بانی مرتکب اشتباه می شود و گل بد می خورد اما نباید روحیه اش را از دست بدهد. اگر دروازه بان روحیه اش را از دست بدهد با هر توپی که نزدیک محوطه جریمه می شود دچار استرس خواهد شد و درصد احتمال خطایش به شدت افزایش پیدا می کند.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیس در چند سال گذشته بارها دروازه بان هایش را تغییر داده است اما ضعف این تیم در درون دروازه فقط مربوط به گلرها نیست و باید دید مربیان این تیم از نظر روحی و فنی چه کاری برای بازیکنان مهمترین پستشان انجام دادند و چرا هواداران هنوز از دروازه پرسپولیس مطمئن نیستند؟ البته روی صحبت من با کادرفنی فعلی نیست و مربوط به چند سال گذشته می شود.

 

وی افزود: زمانی که من و امثال من فوتبال را شروع کردیم مربی دروازه بان ها وجود نداشت اما من روزی 2 یا 3 جلسه تمرین می کردم و چون می دیدم بیشتر از همه تلاش می کنم، می دانستم شرایط من از بقیه بهتر است و روحیه ام افزایش پیدا می کرد. اگر اشتباهی انجام می دادم می دانستم طبیعی و جزئی از فوتبال است چون من تمام تلاشم را انجام می دادم و کم کاری نمی کردم که بخواهم تاوان آن را پس بدهم.

 

عابدزاده ادامه داد: در سال های گذشته که به عنوان مربی گلرها در پرسپولیس مشغول به کار بودم عده ای می گفتند تمرینات عابدزاده سنگین است و به دروازه بان ها فشار می آورد اما با این حرف ها به من بد نکردند بلکه به وجدان خودشان خیانت کردند.

 

سنگربان سابق تیم ملی ایران اظهار داشت: اختلاف ساعت تهران و لس آنجلس اجازه نداد بازی با صبا را تماشا کنم اما همانطور که پیش بینی می شد پرسپولیس در هفته های ابتدایی روزهای سختی را دارد و باید همه تلاش کنند تا تیم هرچه زودتر سر و شکل خودش را پیدا کند. مدیریت باشگاه امسال نفرات خوبی را جذب کرده است و عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات قابل قبول بود، اگر کم و کاستی هم وجود داشته باشد قابل حل است و امیدوارم هر چه زودتر زحمات مدیران، کادرفنی ، بازیکنان و هواداران پرسپولیس به بار بنشیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)