مرجع خبری پرسپولیس : مانوئل ژوزه بعد از بازی با صبا به ترس بازیکنان و استرس آن ها به خاطر نتایج سال گذشته اشاره کرد. امیرحسین فشنگچی هم یکی از نفرات سال گذشته پرسپولیس است که می تواند در این خصوص صحبت کند.

 

فشنگچی در هر 4 بازی اول پرسپولیس در لیگ دوازدهم جزو نفرات اصلی بوده اما هنوز نتوانسته خودش را آنطور که باید نشان دهد. گفت و گو با وی را بخوانید:

 

 

* پرسپولیس راحت امتیاز از دست می دهد و هواداران نگران این موضوع هستند.

_ با توجه به اینکه ما تغییرات زیادی داشتیم و هنوز هماهنگ نشدیم و اینکه کادرفنی ما هم تغییر کرد و برای رسیدن به شرایط مطلوب زمان می خواهیم. در بازی با صبا هم موقعیت داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. نمی خواهیم شکستمان را توجیه کنم اما این اتفاقات تکرار نمی شود.

 

* با توجه به مصدومیت سوسا و حضور پولادی در پست هافبک دفاعی، برای جناح چپ بیشتر روی تو حساب باز می شود.

_ از ابتدای فصل هم گفتم ما جناح چپ خوبی داریم، من ، مهرداد و مهرزاد معدنچی می خواهیم در این بخش خوب کار کنیم، مهرداد هم در پست هافبک دفاعی عملکرد خوبی دارد و مشکلی از این لحاظ نداریم. معدنچی هم تمریناتش را انجام می دهد و به روزهای اوجش نزدیک می شود پس در جناح چپ مشکل خاصی نداریم. من هم تمام تلاشم را می کنم که در جناح چپ خودم را نشان بدهم اما تا حالا نتوانستم، در این تعطیلات هم فرصت خوبی دارم و امیدوارم پرسپولیس هم از این پس نتیجه بگیرد.

 

* چرا پرسپولیس از موقعیت هایش خوب استفاده نمی کند؟

_ متاسفانه بار روانی روی تیم خیلی بالاست. ما باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و از موقعیت ها استفاده کنیم. متاسفانه در بازی های اخیر دروازه خالی را هم نتوانستیم باز کنیم. نباید راحت موقعیت ها را از دست بدهیم.

 

* حضور روانشناس به پرسپولیس کمک می کند؟

_ ما باید روی تمرکزمان کار کنیم تا این مشکل حل شود. روانشناس هم می تواند به تیم ما کمک کند، ما قبلا هم با ایشان کار کردیم و من عصبی بودن را به خاطر همین فشاری که روی تیم وجود دارد می دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)