مرجع خبری پرسپولیس : تمرین دوم تیم ملی فوتبال ایران در اردوی مجارستان از ساعت 10 صبح روز جمعه در زمین چمن کمپ تیم ملی مجارستان با حضور هر 20 بازیکن حاضر در اردو برگزار شد.

 

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این تمرین ابتدا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان دقایقی کوتاه برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه تمرین را برای آنان تشریح كرد.

 

سپس بازیکنان زیرنظر بارت کاوبرگ مربی جدید بدنسازی تیم نرمش و گرم کردن اولیه را انجام دادند و آنگاه وارد تمرین تاکتیکی شدند.

 

 

تمرین امروز شامل سه بخش حفظ توپ، کارهای دفاعی و ترکیب های تهاجمی بود که بیش از دو ساعت بطول انجامید. تمرین امروز در یک هوای مطبوع و با نشاط فراوان انجام شد. در بخش پایانی تمرین، کی روش بازیکنان را به دو تیم 10 نفره تقسیم کرد و در نیمی از زمین فوتبال بازی کرده و تاکتیک های تمرین شده را مرور کردند. کی روش در جریان تمرین امروز با جدیت، نکات لازم را به بازیکنان توضیح می داد.

 

 

در تیم زرد شهاب گردان، ماهینی، عقیلی، زارع، پولادی، محمد نوری، خلعتبری، نکونام، حدادی فر و انصاریفرد و در تیم نارنجی رحمتی، حیدری، منتظری، حسینی، حاج صفی، کریمی، پژمان نوری، ابراهیمی، قوچان نژاد و قاضی بازی کردند که در اواخر بازی، کی روش جای انصاریفرد و قاضی را عوض کرد.

 

 

تمرین بعدی تیم ملی کشورمان صبح روز شنبه انجام می شود، ضمن این که عصر امروز بازیکنان در جلسه ای با کی روش و سایر اعضای کادر فنی شرکت می کنند.

 

 

دیدار ایران – تونس در 86 کیلومتری بوداپست برگزار می‌شود 

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و تونس در روز 25 مرداد ماه در شهری واقع در 86 کیلومتری بوداپست پایتخت مجارستان برگزار خواهد شد.

 

 

به دلیل اینکه در روز 25 مرداد برابر با 15 اوت که روز فیفا است، تیم ملی مجارستان نیز در بوداپست یک دیدار تدارکاتی دارد، قرار شد دیدار تیم های ملی ایران و تونس در شهری به نام “کشکه مت” Kecskemet واقع در 86 کیلومتری پایتخت مجارستان برگزار می شود.

 

 

این شهر هشتمین شهر بزرگ مجارستان است که مابین بوداپست و “ژگد” که سومین شهر بزرگ مجارستان است قرار دارد و فاصله آن از هر دو این شهرها 86 کیلومتر است.

 

 

براساس این گزارش، تمرینات تیم ملی ایران تا روز یکشنبه در کمپ تیم ملی مجارستان ادامه دارد و پس از آن محل اقامت تیم ایران به هتل رامادا بوداپست و محل تمرینات آن به زمین اختصاصی باشگاه واشاش منتقل خواهد شد.

 

 

با ملحق شدن عقیلی و قوچان نژاد به اردوی تیم ملی، سه بازیکن دیگر که عضو باشگاههای خارجی هستند نیز در روزهای آینده به اردو خواهند پیوست. براساس برنامه اعلام شده، امید نظری روز 21 مرداد و اشکان دژاگه و علیرضا حقیقی روز 23 مرداد در مجارستان به اردوی تیم ملی ایران می پیوندند.

 

 

تیم ملی فوتبال ایران که بمنظور برپایی یک اردوی هفت روزه به مجارستان سفر کرده است، بامداد جمعه 27 مرداد ماه به ایران بازخواهد گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)