مرجع خبری پرسپولیس : دبیر سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت: رقابت‌های جام حذفی در صورت ابلاغ فدراسیون از اواسط آبان ماه آغاز می‌شود.

 

علی کاظمی در مورد برگزاری جام حذفی در فصل جدید فوتبال، گفت: برگزار جام حذفی را ما در تقویم اعلام شده قبلی دیده بودیم و اکنون هم اگر قرار به برگزاری این مسابقات باشد آن برنامه کمی اصلاح خواهد شد.

 

اما در کل جام حذفی از هفته هفتم لیگ برتر به بعد و در صورت ابلاغ فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: وقتی اکثر باشگاه‌ها بر برگزاری جام حذفی تاکید دارند معنایش این است که با برگزاری فشرده بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی موافقند. زیرا ما محدودیت زمانی داریم و نمی‌توانیم زمان را افزایش بدهیم.

 

دبیر سازمان لیگ در مورد زمان آغاز جام حذفی گفت: مرحله یک شانزدهم این مسابقات که با حضور 32 تیم برگزار خواهد شد از اواسط آبان برگزار می‌شود و در این مرحله تیم‌های لیگ برتری وارد جام حذفی خواهند شد. پیش از این مرحله نیز تیم‌هایی از لیگ‌های پایین‌تر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

 

کاظمی در مورد گلایه‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس مبنی بر نبود هتل در تهران به دلیل برگزاری جلسه سران جنبش عدم تعهد، گفت: ما هم دوست داریم تیم‌ها در شرایطی که می‌خواهند بازی کنند اما با توجه به محدودیت زمانی، دربی باید در تاریخ مقرر و اعلام شده برگزار شود زیرا اگر زمان دربی تغییر کند فشردگی بازی‌ها در آینده بیشتر خواهد شد بنابراین به سود دو تیم است که در همان سوم شهریور بازی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)