مرجع خبری پرسپولیس : کنفرانس خبری تفاهم نامه همکاری باشگاه پرسپولیس و سازمان بهزیستی استان تهران در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کنفرانس خبری تفاهم نامه همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و سازمان بهزیستی استان تهران عصر امروز (شنبه) در شیرخوارگاه آمنه برگزارش شد. 

 

این مراسم با حضور محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، دکتر ولی الله نصر اصفهانی مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران، جعفر کاشانی، مشاور اجرایی و فنی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، علی پروین، ابراهیم آشتیانی، حمید درخشان، پیشکسوتان و اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم فوتبال، دکتر اسماعیلی و حسین فریدونی روسای کمیته های فرهنگی و کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و تنی چند از معاونین و مسئولان باشگاه برگزار شد.

 

برنامه ویژه کودکان خردسال اشک همه را در آورد

در این مراسم معنوی پس از قرائت قرآن و سرود مقدس جمهوری اسلامی، برنامه هایی از سوی شش کودک خردسال اجرا شد که همه حاضران را تحت تاثیر قرار داد. به گونه ای که اشک در چشمان مدیر عامل باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس و همچنین اصحاب رسانه حلقه زده بود.

 

امضای تفاهم نامه در حضور اصحاب رسانه

پس از آن محمد رویانیان و دکتر ولی اله نصر اصفهانی درباره این تفاهم نامه توضیحاتی به خبرنگاران ارائه کردند و این تفاهم نامه در حضور خبرنگاران به امضاء رسید.

 

کمک نقدی باشگاه پرسپولیس

صرف افطار و جلسه ویژه مدیر عامل باشگاه و مسئولان شیرخوارگاه آمنه از جمله بخش های بعدی این مراسم بود. در نشست پایانی، محمد رویانیان و سعید شیرینی با مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران و خانم موقر مدیر شیرخوارگاه آمنه مباحث ویژه ای مطرح شد و باشگاه پرسپولیس در گام اول کمک نقدی خود را در پایان همین نشست اهدا کرد.

 

کودکان زیر 3 سال تحت پوشش و حمایت معنوی و مادی باشگاه پرسپولیس

محمد رویانیان در این کنفرانس خبری اعلام کرد؛ در سومین روز شهادت مولای متقیان علی (ع) و همچنین به نیت حضرت رقیه (س)، باشگاه پرسپولیس از این پس تمامی کودکان بی سرپرست زیر 3 سال استان تهران را تحت پوشش و حمایت های معنوی و مالی قرار خواهد داد و این آمادگی را دارد که بر اساس این تفاهم نامه بچه های زیر 12 سال سازمان بهزیستی استان تهران را تحت پوشش و حمایت ورزشی قرار داده و با تشکیل آکادمی و مدرسه فوتبال، بستری را برای شناسایی استعدادهای برتر و همچنین فعالیت های ورزشی آنها فراهم سازد.

 

مدرسه خیریه باشگاه با حمایت پیشکسوتان و هواداران

محمد رویانیان اعلام کرد؛ مدرسه خیریه باشگاه پرسپولیس با حمایت پیشکسوتان و هواداران به زودی تاسیس خواهد شد.

 

اهدای هدایا به کودکان خردسال

یکی از اتفاقات این مراسم اهدای هدایایی از سوی مدیر عامل و پیشکسوتان پرسپولیس به کودکان خردسالی بود که با اجرای برنامه های ویژه همه را تحت تاثیر قرار داده بودند.

 

استقبال رسانه ها

استقبال رسانه ها از این کنفرانس و حضور گرم آنها در این مراسم معنوی نیز جلب توجه می کرد. مسئولان شیرخوارگاه آمنه در پایان این مراسم از محمد رویانیان درخواست کردند شرایطی فراهم شود تا بازیکنان تیم پرسپولیس نیز در این شیرخوارگاه حضور یافته و حمایت معنوی خود را از این کودکان اعلام نمایند.

 

دعوت از بازیکنان برای حضور در شیرخوارگاه آمنه

رویانیان نیز تاکید کرد: به طور حتم اعضای تیم پرسپولیس از حضور در شیرخوارگاه آمنه و سایر مراکز حمایتی استقبال کرده و از حمایت مادی و معنوی به کودکان بی سرپرست دریغ نخواهند کرد.

 

مدیرعامل پرسپولیس در محاصره دوربین های تلویزیونی

در حاشیه این مراسم دوربین های تلویزیونی و خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات سوالاتی درباره اوضاع فعلی تیم پرسپولیس و باشگاه از محمد رویانیان و اعضای کمیته فنی مطرح کردند و به دنبال رسیدن به پاسخ سوالاتی بودند که مسائل روز پرسپولیس را در بر می گرفت.

 

اظهارنظر علی فتح الله زاده درباره دعوت از هشت ملی پوش پرسپولیس، جدایی محسن عاشوری، جذب مربی جدید ایرانی، دربی و … از جمله سوالاتی بود که به طور مکرر از رویانیان پرسیده می شد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در پایان این مراسم با صبر و حوصله به سوالات تک تک خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی پاسخ داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)