مرجع خبری پرسپولیس : رویانیان بزودی مبلغی را به حساب باشگاه آمریکایی واریز می کند تا رضایتنامه امیر عابدزاده برای ثبت قرارداد با پرسپولیس صادر شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس مدت هاست با باشگاه لس آنجلس بلوز آمریکا برای دریافت رضایتنامه امیر عابدزاده مشغول مذاکره هستند و تا امروز به نتیجه ای نرسیدند.

 

 

درخشش امیر در بازی تدارکاتی با نیروی زمینی و عملکرد پر نوسان گردان و نیلسون در چهارچوب دروازه پرسپولیس باعث شد تا باشگاه با جدیت بیشتری دریافت رضایتنامه عابدزاده را پیگیری کند.

 

 

طولانی شدن این فرآیند، باشگاه آمریکایی را هم خسته کرده و آن ها از پیشنهاد مبلغ 200 هزار دلاری (400 میلیون تومان) برای صدور رضایتنامه عابدزاده تا حدودی عقب نشینی کرده اند و به نظر می رسد طرفین به توافق نهایی نزدیک تر از همیشه هستند.

 

قرار است رویانیان بزودی مبلغی را به حساب باشگاه آمریکایی واریز کند تا رضایتنامه امیر عابدزاده برای ثبت قرارداد با پرسپولیس صادر شود.

 

گفتنی است، امیر این روزها علاوه بر تمرینات تیمی زیر نظر مانوئل ژوزه و احمد ناجی، طبق برنامه پدرش یک جلسه تمرین اختصاصی و بدنسازی را هم دنبال می کند و امید زیادی دارد که بعد از دربی هفتاد و پنجم پایتخت کم کم به ترکیب اصلی سرخپوشان راه پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)