مرجع خبری پرسپولیس : محمد رویانیان از آغاز فعالیت پرسپولیس در یکی از رشته های کشتی فرنگی، کشتی آزاد، تکواندو یا وزنه برداری در سطح لیگ برتر خبر داد.

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: با توجه به جایگاه باشگاه پرسپولیس در میان اقشار جامعه در نظر داریم به منظور انتقال این پتانسیل به سایر رشته های ورزشی، در یکی از رشته های مدال آور المپیک مانند دو و میدانی، کشتی فرنگی، آزاد، تکواندو یا وزنه برداری فعالیت داشته باشیم که به این ترتیب باشگاه پرسپولیس تنها مختص به فوتبال نخواهد بود.

 

 

وی ادامه داد: حمایت از تیم ملی یکی از وظایف باشگاه ها است. در این راستا چنانچه مسئولان صلاح بدانند ما آمادگی خود را برای تیمداری در یکی از رشته های مورد اشاره، اعلام می کنیم. بر همین اساس بررسی های لازم صورت خواهد گرفت تا ورود پرسپولیس به یکی از رشته های تکواندو، دو و میدانی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی یا وزنه برداری طبق یک طرح مطالعاتی و با در نظر گرفتن تمام جوانب امر تحقق یابد.

 

 

رویانیان در ادامه با اشاره به اینکه هدف از این اقدام، ایجاد توجه بیشتر به رشته های مدال آور است، تصریح کرد: پرسپولیس یک نام بزرگ و پرطرفدارترین باشگاه کشور است. این مساله می تواند فرصت ها و ظرفیت های تازه ای را ایجاد کند. امیدواریم با این حضور ضمن ایجاد توجه و حساسیت بیشتر نسبت به مسائل دیگر رشته های ورزشی، به حل آنها توسط مسئولان کمک شود.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد؛ باشگاه پرسپولیس به دنبال تشکیل یک تیم مقتدر در یکی از رشته های یاد شده است و بر همین اساس در کنار استفاده از قهرمانان و مدال آوران المپیکی و جهانی نسبت به سرمایه گذاری روی جوان ها نیز اقدام خواهیم کرد.

 

رویانیان در پایان افزود: حال که جوانان غیور ایران زمین در سایه تلاش های مسئولان به موفقیت های بی بدیلی در عرصه رقابت های المپیک دست پیدا کرده اند. برای حفظ و گسترش این پیروزی ها باید بیش از پیش تلاش کرده و هر یک سهم خود را ایفا کنیم، چرا که حفظ این سرمایه ها وظیفه ای ملی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)