مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در تیم خود ناز هیچکس را نمی کشیم و اگر لازم باشد به همه تذکر جدی خواهیم داد.

 

محمد رویانیان در خصوص نتایج بد ژوزه و سؤالی که چرا با این مربی هیچ برخوردی نمی‌کنید اظهار داشت: شاید این حرف تکراری باشد که برای شما بزنم اما همه می‌دانند که ژوزه مدت کوتاهی است که به ایران آمده.

 

ما در پرسپولیس برای رسیدن به هدف‌مان ناز هیچ کس را نمی‌کشیم بلکه اگر لازم باشد در خیلی از مواقع تذکرات جدی هم خواهیم داد.

 

وی افزود: خوشبختانه ژوزه مربی انتقاد پذیری است و در این باره هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

 

رویانیان ادامه داد: به زودی با همه بچه‌ها دیداری خصوصی خواهم داشت و با تک تک آنها نیز سعی خواهیم کرد به صورت خصوصی صحبت کنم. دو ساعت می‌خواهم با بازیکنان پرسپولیس درد دل و با آنها زندگی کنم. در این دیدار حرف‌های زیادی است که رد و بدل خواهد شد.

 

مدیرعامل پرسپولیس در مورد عدم پرداخت پول‌ به بازیکنان گفت: ما طبق قول‌های خود رو به جلو می‌رویم و قطعا در این باره هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. سر موقع پرداختی‌های خودمان را انجام خواهیم داد.

 

رویانیان تاکید کرد: ما در حال حاضر با استخدام یکی از فوق العاده ترین روانشناس‌های ایران سعی کردیم با برنامه جدیدی به بازیکنان کمک کنیم. این روانشناس توانمندی‌های فوق العاده‌ای دارد و قطعا کمک بزرگی به پرسپولیس در آینده خواهد کرد.

 

مدیرعامل پرسولیس در پاسخ به سؤالی که چرا شما همیشه درباره صحبت‌های فتح الله زاده عقب نشینی می‌کنید گفت: فتح الله زاده همه حرف‌ها را جدی می‌گیرد اما استقلال و پرسپولیس باید همکاری‌های خود را با هم بیشتر کنند. استقلال همیشه رقیب جدی ما بوده و ما هم پرسپولیس قوی و قدرتمند هستیم.

 

وی افزود: شاید یک سال یعنی فصل گذشته دچار افت شده‌ باشیم اما آن ماجرا تمام شد. من به شما می‌گویم شیر همان شیر است حتی اگر در برخی اوقات کمی ضعیف شده باشد. به آینده امیدواریم و با توجه به بچه‌های خوبی که در خدمت داریم امیدوارم که روزهای خوب خودمان را به فوتبال لیگ برتر دیکته کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)