مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از همفکری با سازمان لیگ برای پرداخت بدهی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خبر داد.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده درباره آخرین وضعیت رسیدگی به وضعیت تیم های بدهکار گفت: قرار است پس از عید فطر به وضعیت باشگاه های بدهکار لیگ های یک، دو و سه رسیدگی جدی تری کنیم.

 

به همین دلیل در روز 4 شهریور باشگاه های لیگ یکی که بدهکارند در کمیته انضباطی حضور پیدا خواهند کرد و در صورتی که نتوانند بدهی خود را تسویه کنند حکم کسر امتیاز برای آنها صادر خواهد شد و این باشگاه های رقابت هایشان بر اساس نوع بدهی شان از منفی 3، 6 و 9 امتیاز آغاز خواهند کرد.

 

وی افزود: ما به این باشگاه ها مهلت داده بودیم تا 10 مرداد امسال با طلبکارانشان سازش و تسویه حساب کنند.اگر موفق به این کار شده بودند که هیچ اما اگر موفق به تسویه حساب نشده باشند، پرونده آنها همان 4 شهریور بسته می شود و حکم مقتضی برای بدهکاران صادر خواهد شد.ما در این باره جدی هستیم و آرای قطعی را صادر خواهیم کرد.

 

حسن زاده درباره باشگاه های بدهکار لیگ دو و لیگ سه گفت: در نظر داریم اگر پرونده های باشگاه های این دو لیگ در حجم زیادی نبود، روز 5 شهریور به پرونده آنها رسیدگی کنیم.

 

رئیس کمیته انضباطی در پایان درباره باشگاه های بدهکار لیگ برتری گفت: 8 باشگاه لیگ برتری بدهی های سنگینی داشتند که خوشبختانه 85 درصد بدهی باشگاه های لیگ برتری پرداخت شده و 15 درصد مانده که متعلق به دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس است که هم دو باشگاه و هم سازمان لیگ در پی پیدا کردن راهکاری برای پرداخت بدهی ها هستند. به نظر من بدهی به هتل ها، آژانس های مسافرتی، تولیدی های پوشاک و دیگر مجاری بیرون از فوتبال در شان باشگاه های فوتبال ایران نیست و با توجه به ترازنامه مالی که نباید منفی باشد، روی سهمیه گرفتن فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذار خواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)