مرجع خبری پرسپولیس : این بازیکن با تایید مانوئل ژوزه در سکوت قرارداد خود را در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد و در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ باشگاه پرسپولیس چند روز پیش فرشاد احمدزاده بازیکن تیم ملی زیر 23 کشورمان را با قراردادی 3 ساله از تیم پارسه تهران به خدمت گرفت.

 

زمانی که تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی زیر 23 سال رفت و با نتیجه 3-2 شکست خورد، فرشاد احمدزاده یکی از بازیکنانی بود که نقش پر رنگی در شکست شاگردان کی روش داشت.

 

در آن مسابقه کریم انصاری فرد ، میلاد غریبی و فرشاد احمدزاده برای تیم ملی زیر 23 سال گلزنی کردند و گل احمدزاده موجب پیروزی شاگردان منصوریان مقابل تیم ملی بزرگسالان شد.


این بازیکن که متولد 1 مهر 1371 است و هنوز به 20 سالگی هم نرسیده با نظر مثبت مانوئل ژوزه به پرسپولیس پیوست و قرارداد 3 ساله خود را در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد. احمدزاده در پست های هافبک میانی و فوروارد بازی می کند و پیوستن او به پرسپولیس نشان می  دهد ژوزه به دنبال بازیکنان جوان و آینده دار است تا آینده پرسپولیس را پایه ریزی کند.


حضور بازیکنانی چون انصاری فرد، علی عسگری، عابدزاده، اسماعیل زاده، خانزاده، احمدزاده، سیف اللهی، داستانی و قدمی میانگین سنی سرخپوشان را در فصل جاری به طرز محسوسی کاهش داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)