مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان سابق تيم ملي از اعلام آمادگي سه باشگاه سايپا، استقلال و پرسپوليس براي كمك به مردم زلزله‌زده آذربايجان شرقي خبر داد.

 

كريم باقري كه به طور داوطلبانه مي‌خواهد كمك‌هاي باشگاه‌ها و اعضاي جامعه فوتبال را به زلزله زدگان استان آذربايجان شرقي برساند، با اشاره به اين كه تاكنون دو، سه باشگاه براي اين كار اعلام آمادگي كرده‌اند، گفت:

 

بدون شك كمك به زلزله زده‌ها كار خدا پسندانه‌اي است كه ما مي‌توانيم انجام دهيم تا الان هم دو، سه باشگاه آمادگي خود را براي كمك به مردم زلزله زده اعلام كرده‌اند و قرار است كه من با حضور در تمرين اين تيم‌ها كمك‌هاي آنها را جمع‌آوري كنم.

 

وي افزود: سه باشگاه پرسپوليس، استقلال و سايپا تاكنون براي اين كار با من همكاري كرده‌اند و از شب گذشته هم از چند باشگاه ديگر دوستان زيادي با من تماس گرفتند و گفتند كه آماده شركت در اين كار خير هستيم. من همين جا از همه باشگاه‌ها مي‌‌خواهم كه در اين امر پسنديده شركت كنند و با همكاري يكديگر تا جايي كه مي‌توانيم بخش كوچكي از دردهاي مردم زلزله زده را كم كنيم.

 

كريم باقري گفت: تلفن همراه من باز است و منتظر اين هستم كه هر باشگاهي كمكي دارد آن را دريافت كنم و به آذربايجان ببرم.

 

باقري با اشاره به اين كه بستگان خودش در تبريز ساكن هستند گفت: خوشبختانه من هيچ كدام از دوستان يا بستگانم را در اين زلزله از دست ندادم، اما همه ما هموطن يكديگر هستيم و فرقي نمي‌كند كه در كجاي ايران زندگي مي‌‌كنيم. حال كه اين اتفاق براي مردم آذربايجان رخ داده بايد به هم كمك كنيم.

 

كاپيتان اسبق پرسپوليس و تيم ملي درباره اين موضوع كه چرا كم مصاحبه مي‌كند گفت: در فوتبال نيستم و زياد حرفي براي گفتن ندارم. اگر اجازه بدهيد فعلا درباره فوتبال صحبت نمي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)