مرجع خبری پرسپولیس : مهرزاد معدنچي مي‌گويد بازيكنان جديد پرسپوليس هنوز با شرايط خاص اين تيم آشنا نشده‌اند.

 

هافبك تيم پرسپوليس درباره وضعيت كنوني اين تيم در تعطيلي‌هاي ليگ، اظهار كرد: وقتي بين بازي‌هاي ليگ وقفه مي‌افتد بازي تداركاتي خيلي لازم است، چرا كه علاوه بر كمكي كه از نظر روحي ـ رواني به تيم مي‌كند، به بازيكناني كه كمتر بازي كرده‌اند هم اين اجازه را مي‌دهد كه خود را به سرمربي نشان دهند.

 

وي ادامه داد: انجام دو بازي دوستانه مقابل نيروي زميني و برق شيراز كمك كرد كه بازيكنان در شرايط مسابقه باشند. ضمن اين كه آن دو تيم هم بازي خوبي مقابل ما انجام دادند. البته هشت ملي‌پوش پرسپوليس در اين دو بازي غايب بودند. اما برد در اين بازي‌ها مي‌تواند به روحيه ما كمك كند چرا كه پرسپوليس به فكر قهرماني است و بايد قهرمان شود. در اين راه هيچ ديداري را نبايد دست كم بگيريم، حتي بازي‌هاي تداركاتي را تا اين كه روحيه برد به تيم‌مان بيايد و ان‌شاءالله با بازگشت ملي‌پوشان با يك تيم منسجم سراغ بازي‌هايش برويم. من خودم ملي‌پوش بوده‌ام و مي‌دانم كه بازيكن وقتي از اردوي تيم ملي بر مي‌گردد با روحيه خوب مي‌آيد.

 

معدنچي درباره اين صحبت ژوزه كه گفته بود «پرسپوليس به روانشناس احتياج دارد» گفت: اكثر تيم‌ها از روانشناس استفاده مي‌كند. ما در فصل جديد بازيكنان خيلي خوبي چه از لحاظ فني و چه اخلاقي جذب ‌كرده‌ايم اما به اعتقاد من هنوز بازيكنان جديد با جو پرسپوليس آشنا نشده‌اند. اينجا پرسپوليس است و همان طوري كه وقتي تيم مي‌برد همه به به و چه‌چه مي‌كنند. وقت باخت هم همه انتقاد مي‌كنند. درست است كه خود من تازه به پرسپوليس آمده‌ام، اما قبلا سابقه بازي در اين تيم را داشته‌ام. بازيكنان جديد هنوز در پرسپوليس جا نيفتاده‌اند و بايد شرايط خاص اين تيم را درك كند.

 

هافبك پرسپوليس درباره شرايط خود در اين تيم هم گفت: وضعيتم روز به روز بهتر شده است. در بازي مقابل برق يك توپ به تير دروازه‌ زدم و نسبتا از خودم راضي بودم. قبل از آمدن به پرسپوليس يك سال بيرون بودم و فكر مي‌كنم كم‌كم مي‌توانم با نظر سرمربي بازي كنم و ان‌شاءالله با كمك هواداران قهرمان اين فصل شويم.

 

وي گفت: نظر ژوزه اين است كه در سيستم‌ 3ـ3ـ4 هافبك چپ باشم اما از آنجا كه خودم بازيكن تهاجمي هستم دوست دارم جلو بازي كنم و هافبك باشم تا اين كه مدافع چپ بازي كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)