مرجع خبری پرسپولیس : تعدادی از ملی پوشان اسبق فوتبال کشورمان با امضای پیامی که به همین خاطر منتشر شد با زلزله زدگان استان های شمال غرب کشور ابراز همدردی کردند.

 

ه نقل از روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان، در این پیام كه به امضاء 26 تن از بازیكن رسیده بازیكنان و پیشكسوتان اسبق تیم ملی، تیم های پرسپولیس، استقلال، پاس، همدان، سپاهان و بازیكنان آذربایجانی تاسف و تاثر خود را از این حادثه دردناك اعلام داشتند.

 

در متن پیام آمده است: ما بازیكنان و پیشكسوتان تیم ملی تاسف خودمان را از این حادثه جانسوز اعلام و صبر و شكیبایی برای بازماندگان و علو درجات برای جانباختگان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

در ادامه این پیام آمده است: با تمامی توان و وجود از كمك های مالی و معنوی خویش به بازماندگان این حادثه دریغ نخواهیم كرد و از ملت ایران اسلامی كه همیشه در چنین مواقعی پیش قدم بوده اند خواهشمندیم مثل گذشته به یاری هموطنان عزیز بشتابند.

 

حمید درخشان، حمید استیلی، علی دایی، رضا شاهرودی، سیروس دین محمدی، علی اكبر استاد اسدی، محمد سالك جباری، حسین خطیبی، پایان رافت، كاظم محمودی، محمد نوازی، مهدی تارتار، یونس باهنر، ناصر فرشباف، ستار همدانی، پرویز برومند، علیرضا اكبرپور، جاوید شكری، ایوب اصغر خانی، رسول خطیبی، داریوش اسفندیاری، حسن خانمحمدی، رضا جباری، كریم باقری، اسماعیل حلالی و حبیب ستوده نژاد این پیام را امضا كرده اند.

 

عصر روز شنبه دو زمین لرزه به بزرگی 6.2 و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمینˈ شهرستان های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی را لرزاند.

 

این سه شهرستان به ترتیب با 150 و 50 و 62 هزار نفر جمعیت در 116، 97 و 110 كیلومتری شمال شرقی تبریز مركز استان قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)