مرجع خبری پرسپولیس : رئیس هیئت فوتبال استان گیلان گفت: تا یک ماه آینده امکان برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه سردار جنگل وجود ندارد.

 

در پی اظهارات سعید شیرینی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر نادرست بودن ادعای مسئولین هیئت فوتبال گیلان در مورد آماده نبودن ورزشگاه سردار جنگل رشت، قربانعلی الماسخاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان به این اظهارات پاسخ داد.

 

وی در این زمینه گفت: مدتی است که با تلاش های اداره ورزش و جوانان استان گیلان در صدد آماده سازی استادیوم سردار جنگل مطابق با استانداردها و معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و ایرادهای این ورزشگاه در شرایطی که به زودی نمایندگان این کنفدراسیون به میهن عزیزمان سفر خواهند کرد در حال برطرف شدن است، به همین جهت و بر خلاف اظهار نظر سرپرست محترم باشگاه پرسپولیس، چمن و سکو های ورزشگاه سردار جنگل هیچ مشکلی برای برگزاری دیدار دو تیم داماش و پرسپولیس ندارد. باید بگویم که برای برگزاری یک مسابقه فوتبال لیگ برتر صرفا داشتن سکو و چمن کافی نیست و بخش‌های اتاق کنترل دوپینگ، جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه، جایگاه استقرار دوربین‌های پخش زنده و منابع آب گرم برای استحمام بازیکنان نیز لازم است که متاسفانه این بخش‌های استادیوم سردارجنگل در حال تعمیر هستند و تا یک‌ماه آینده نمی تواند میزبان رقابت‌های فوتبال باشد. ضمن اینکه استادیوم تحت قرار داد داماش برای برگزاری رقابت‌های لیگ ورزشگاه شهید عضدی است که هم دارای امکانات بهتر و نیز در داخل شهر واقع شده  که برای تماشاگران بسیار مقبول تر است.

 

وی ادامه داد: به همین جهت از کسانی که می کوشند با لابی های غیر ورزشی این مسابقه را به استادیوم سردار جنگل منتقل کنند انتظار داریم که در ماه مبارک رمضان هیئت فوتبال گیلان را که متولی فوتبال مردم استانی فرهیخته و ورزش دوست است دروغگو خطاب نکنند. حال چگونه مسئولین پرسپولیس انتظار دارند باشگاه داماش از امتیاز میزبانی خود بی بهره بوده و اجازه برگزاری بازی در ورزشگاه خانگی خود را نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)