مرجع خبری پرسپولیس : مهدي مهدوي‌كيا يكي از سوژه‌هاي فيلم نيكي كريمي در مجموعه روزي روزگاري فوتبال است كه او براي فدراسيون فوتبال مي‌سازد.

 

مهدوي‌كيا كه براي 11 سال لژيونر موفق ايران در اروپا بود، پس از سال‌ها كاپيتاني تيم ملي و پرسپوليس، حالا به عنوان يك كارشناس در مورد فيلم مستند عروس سينماي ايران صحبت مي‌كند و در اين گفت‌وگوي سرپايي و كوتاه نظرش را به صورت تلويحي در مورد اين موضوع بيان مي‌كند.

 

مصاحبه و گفت‌وگو با نيكي كريمي سخت بود يا…

(خنده) يك صحبت‌هايي كرديم، اتفاقا ديروز با همان آقايي كه از طرف ايشان بود صحبت كردم و قرار شد كه تغييرات و صحبت‌هايي داشته باشيم. بگذاريد اين اتفاق‌ها بيفتد تا بتوانيم به صورت مفصل‌تر در موردش صحبت كنيم.

چطور؟ مگر ايراد كار را در كجا ديدي؟
ايراد كه نه، ولي به نظر من مي‌شود كار را بهتر درآورد و قوي‌تر به دست مردم رساند. من احساس مي‌كنم اگر از لوكيشن‌هاي جديد استفاده شود، كار بهتر مي‌شود. بايد چند تا لوكيشن داشته باشيم تا همه چيز براي بيننده تكراري و خسته‌كننده نشود.

قبلا در چنين موقعيتي قرار گرفته بودي؟
كسي تا حالا اين كار را نكرده بود و من هم در ايران چنين كاري را تجربه نكرده بودم.

در مجموع كار را چطور ارزيابي مي‌كني؟
فعلا نمي‌شود در اين مورد نظر داد، چون كار به جايي نرسيده و تمام نشده، نمي‌شود در موردش صحبت كرد. ولي درمجموع احساس مي‌كنم كار خوبي از آب درمي‌آيد و اگر در مورد لوكيشن‌ها و مسايل اين‌چنيني تجديدنظر شود و كار قوي‌تر انجام شود، همه چيز بهتر مي‌شود.

نيكي كريمي را در اين موضوع چطور ديدي؟ كار او خوب است يا…
(خنده) نه، كارشان خيلي خوب بود و من اميدوارم كه ايشان باز هم موفق باشند. جدا از اينها خانم كريمي الان ايده و طرح جديدي را اجرا مي‌كنند و به همين دليل اين مي‌تواند جالب و قابل احترام باشد. نگاه او به فوتبال، نگاه ويژه‌اي است.

نوع سوال‌ها چطور بود؟
خوب بود، چطور؟

بعضي‌ها معتقدند با توجه به شرايط و نوع نگاه خانم كريمي، شايد سوال‌ها تا حدي كه لازم است فوتبالي و تخصصي نباشد.
(خنده) نه بابا، خوب بود. اتفاقا سوال‌هاي فوتبالي بود. خانم كريمي كارشان را به خوبي انجام دادند. سوال‌ها و نوع بحث خانم كريمي كاملا فوتبالي بود و برخلاف آنچه كه مي‌گويند، نگاه دخترانه و اينجور چيزها در كار نبود.

در آلمان هم نمونه اين كار را ديده بودي؟
از اين‌طور كارها در اروپا انجام مي‌شد، ولي به هر حال كار و ايده خانم كريمي خوب و جديد بود و من هم اميدوارم كه كار خوبي از آب درآيد.

بالاخره كار به كجا رسيد؟
در صحبتي كه با نماينده خانم كريمي داشتيم، قرار شد تا احتمالا با لوكيشن‌هاي جديد كار را انجام دهيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)