مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا که اخباری مبنی بر احتمال حضورش در پرسپولیس منتشر شده است، گفت: برای شروع فصل جدید لالیگا لحظه شماری می کنم.

 

شجاعی در مصاحبه ای با خبرنگاران در شهر پامپلونا مركز ایالت ناوارا كه تیم اوساسونا به آن تعلق دارد، افزود: مصدومیتی كه مرا به مدت 15 ماه از بازی دور نگه داشته، تا اندازه زیادی برطرف شده اگرچه هنوز به آمادگی جسمانی‌ 100 درصد نرسیده ام.

 

وی تصریح كرد: اكنون در وضعیت بسیار خوبی‌ هستم و پس از هر تمرین و بازی اطمینان و اعتماد بیشتری كسب می‌ كنم .

 

شجاعی گفت: اگرچه آمادگی بدنی من كامل نیست اما هیچ درد و مشكلی‌ ندارم و حتی وزنم نیز كمتر از زمان قبل از مصدومیت است اما برای رسیدن به سطح خوب جسمانی‌ پس از یك مصدومیت طولانی نیاز به زمان دارم.

 

این بازیكن ایرانی باشگاههای اسپانیا خاطرنشان كرد: در طول دوران مصدومیت، زمان ها و لحظه های بسیار سخت و دشواری را گذراندم. اوایل مصدومیت بسیار غمگین بودم اما پس از اینكه به آلمان رفتم اطمینان بیشتری كسب كردم و خواهان یك زندگی عادی و دارای امید به آینده هستم.

 

مصدومیت انگشت كوچك پای چپ شجاعی در سال گذشته باعث شد او یكی‌ از دشوارترین دوران ورزشی خود را بگذراند.

 

او با قدردانی از كمك های باشگاه اوساسونا در دوران مصدومیتش گفت: واقعا من احساس خوبی‌ در این باشگاه داشته و دارم و فكر نمی‌ كنم در باشگاه دیگری چنین احساسی‌ را داشته باشم ؛ این باشگاه و تیم آن، ویژه است.

 

شجاعی افزود: در مدت حضور در باشگاه اوساسونا هیچگاه به دلیل دوری از كشور و خانواده ام احساس بدی نداشته ام چون همه اعضای باشگاه به من كمك می كنند و از همه از جمله هواداران تیم كه همواره محبتشان را نسبت به من در خیابان یا زمین بازی ابراز می كنند، سپاسگزارم.

 

این بازیكن تیم اوساسونا همچنین از زمین لرزه ای كه در استان آذربایجان شرقی‌ ویرانی به بار آورد، ابراز تاسف كرد و گفت: از اینكه بیش از 300 تن از هموطنانم در چند روستا در این منطقه جان باختند بسیار ناراحت شدم و امیدوارم بتوانم كاری برای آنها انجام دهم.

 

وی ابراز امیدواری كرد با كمك دولت و مردم، روستاهای تخریب شده هر چه زودتر آباد شود و ساكنان آن به خانه هایشان برگردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)