مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سوسا پیشرفت خوبی داشته و زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی هر روز بر فشار تمرینات او اضافه می شود و در روزهای آینده درباره آمادگی او برای دربی ارزیابی می شود.

 

دکتر چشمه سری در ارتباط با آخرین وضعیت روبرتو سوسا افزود: این بازیکن به خوبی به برنامه درمانی که از سوی کمیته پزشکی در نظر گرفته شده بود، جواب داده است و از اواخر هفته گذشته با توجه به موفقیت در تست ها زیر نظر بدنساز تیم قرار گرفت.

 

او در حال حاضر همزمان فیزیوتراپی در کلینیک باشگاه را زیر نظر آقای سودی و تمرینات را هم زیر نظر آقای فیدالگو انجام می دهد. سوسا روز گذشته هم در جهش ها موفق بود.

 

بدنساز تیم مرحله به مرحله بر فشار تمرینات اضافه می کند. مرحله بعدی کار با موانع است. پزشک پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: اینکه سوسا برای بازی دربی آماده خواهد بود یا نه، در روزهای آینده معلوم خواهد شد اما با توجه به شروع تمرینات زیر نظر بدنساز از برنامه عقب نیستیم.

 

دکتر چشمه سری در پایان افزود: غیر از سوسا سایر بازیکنان در سلامت کامل هستند. ملی پوشان هم هیچ مشکلی ندارند. تنها مساله درباره آنها کمبود خواب به دلیل پروازشان بود که تا فردا مرتفع خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)