مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت: در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم و ملی پوشان هم با انگیزه زیادی برگشته اند و با نگاهی به اسامی بازیکنان ما در واقع باید سه گل از حریفان خودمان جلو باشیم.

 

علیرضا نورمحمدی گفت: این هفته را با تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم. ملی پوشان هر چند نبودند اما حالا که برگشته اند انگیزه خیلی زیادی در آنها می بینم. در واقع فکر می کنم با نگاهی به اسامی بازیکنان پرسپولیس ما باید در هر بازی سه گل از حریف پیش باشیم.

 

البته مشکلاتی داشتیم ولی الان شرایط خیلی بهتر است.

 

وی ادامه داد: اینکه می گویم باید سه گل جلو باشیم به معنای دست کم گرفتن حریف نیست. تیم ما پتانسیل بالایی دارد. البته داماش تیم خوبی شده و در خانه اش می تواند دردسر ساز باشد. امیدوارم بازی روی چمن طبیعی باشد تا به کیفیت بازی لطمه نخورد.

 

نورمحمدی در پایان درباره اینکه شانس بازی خود را با توجه به نفراتی که در تهران مانده اند چقدر می داند، تصریح کرد: همین اتفاق نشان می دهد که نمی توان تصمیم ها و برنامه های سرمربی را پیش بینی کرد. واقعا برایم قابل پیش بینی نیست که بازی می کنم یا نه. من خودم را آماده کردم و باقی تصمیم با مانوئل ژوزه است. هر چه هست فقط امیدوارم با پیروزی برگردیم تا خودمان را درست و حسابی برای دربی آماده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)