مرجع خبری پرسپولیس : رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: پس از موفقیت دوومیدانی در المپیک لندن نگاه‌ها به این رشته عوض شده است.

 

افشین داوری در مورد پیوستن احسان حدادی به پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالیم که سرانجام پس از چند سال حدادی دوباره صاحب اسپانسر شد و از این پس با خیال آسوده‌تری در مسابقات بین‌المللی شرکت خواهد کرد.

 

باشگاه پرسپولیس کار خوبی را آغاز کرد و باید از رویانیان تشکر کنم. خوشبختانه با موفقیت دوومیدانی در المپیک نگاه‌ها به این رشته تغییر کرده است و پس از پرسپولیس، داماش گیلان هم آمادگی خود را اعلام کرده که در این رشته سرمایه‌گذاری کند.

 

وی ادامه داد: گیلان سابقه خوبی در دوومیدانی داشته است و من هم به رئیس هیئت گیلان اعلام کردم که مقدمات کار برای حضور ابن تیم فراهم شود. قویدل، مالک داماش نگاه خوبی به دوومیدانی دارد و امیدوارم بتوانیم از پتانسیل دیگر باشگاه‌‌‌ها هم استفاده کنیم.

 

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اعزام احسان حدادی به مسابقات دایموند لیگ و مشکلش برای حضور در انگلیس، گفت: این موضوع در حال پیگیری است و با خسروی‌وفا، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم که او بتواند با کاروان پارالمپیک به انگلیس برود، اما شرایط سخت است. در هر صورت تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که حدادی مسابقه‌ای را از دست ندهد.

 

داوری در مورد اینکه برخی دوومیدانی کاران اعلام کرده‌اند که نگران توجه بیش از حد فدراسیون به احسان حدادی هستند، تاکید کرد: به هیچ وجه این طور نیست. ما برای هر ورزشکاری بر اساس توانایی، شایستگی و پیش‌بینی‌هایی که داریم، سرمایه گذاری می‌کنیم. تمام کارهای ما برنامه ریزی شده است و روی تک تک دوومیدانی کاران برنامه داریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)