با این پول چند واحد مسکونی می سازیم

مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری سرانجام لیست نفرات و شرکت هایی که در زلزله آذربایجان شرقی کمک کردند را اعلام کرد.

 

یک روز پس از حادثه ای که برای مردم ورزقان و اهر پیش آمد کریم باقری شروع به جمع آوری کمک های مردمی کرد. او سری به بازارهای تهران و تبریز زد و شماره حساب شخصی اش را در اختیار مردم قرار داد تا آن ها هم کمک کنند.

 

انصافا مردم هم خوب کمک کردند و کاپیتان سابق تیم ملی ایران از ابراز همدردی آنها ابراز رضایت دارد و می گوید: «تشکر می کنم از همه مردم ایران عزیز که به بنده اعتماد کردند. از همه آنها تشکر می کنم.»

باقری با اشاره به کسانی که در این اقدام خیر کمک کرده اند می گوید: «باید از همه مردم تشکر کنم. عرض کنم که در این کار خیر باشگاه های پرسپولیس و سایپا، بازیکنان دو تیم، موسسه مالی و اعتباری فردوسی، کسبه خیابان باب همایون و صور اسرافیل، کسبه بازار تبریز، شرکت پارسیان راشه پویان، شرکت مهندسی توسعه صنایع کاربردی جنوب، شرکت پومش، رسول خطیبی، محمد محرر، حسن خانمحمدی، مازیار میری کارگردان سینما و برخی از دوستان و هنرمندان که با ایشان در ارتباط بودند به من کمک کردند.»

 

باقری در مورد اینکه چه مبلغی را توانسته در این اقدام خیرخواهانه جمع آوری کند هم حرف زد و گفت: «رقم خوبی جمع شد. چیزی نزدیک به 200 میلیون تومان. البته باید تشکر ویژه ای هم داشته باشم از کسانی که برای من کمک هایشان را کارت به کارت کرده اند. متاسفانه اسامی آنها را نمی دانم اما یک سری از ایمیل هایی را که دوستانم برایم خوانده اند را دیده ام. از مردم واقعا ممنون هستم. هر کس هر چه در توانش بود کمک کرده است. ازبیست هزار تومان به بالا مردم کمک کرده اند. برخی ها حتی دانشجو بوده اند. خوشحالم که آنها به کریم باقری اعتماد کردند.»

 

کاپیتان سابق تیم ملی ایران در مورد مناطق زلزله زده هم اظهار نظر می کند و می گوید: «درصد تخریب ها بالا بود. برخی از جاها هم بیش از اندازه آسیب دیده بود. خدا را شکر که از لحاظ مایحتاج اولیه کمبودی وجود ندارد. فقط به نظر من باید مدیریت شود تا مواد غذایی آسیب نبیند. به عنوان مثال آب معدنی در آنجا فراوان است اما همه آنها زیر آفتاب قرار دارند. در این باره مسئولان باید شرایطی را فراهم کنند که این مواد غذایی فاسد نشود.»

 

او در پایان در مورد اینکه با این کمک های مردمی قرار است چه کاری انجام بدهند می گوید: «ما سعی کرده ایم که از لحاظ روحی با زلزله زدگان همدردی کنیم. این وظیفه ما و خیلی از ورزشکاران و هنرمندان بود.شاید این مصیبت روزی برای ما هم اتفاق بیفتد. من با هماهنگی هایی که با آقای بیگی(استاندار) و همچنین پور جمشید(فرمانده سپاه) انجام داده ام قرار است چند واحد مسکونی در آنجا احداث کنیم. قرار است آنها منطقه ای را در اختیار ما قرار بدهند تا بتوانیم در آنجا این واحد ها را احداث کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)