مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از شرایط این تیم گفت: این همه پول خرج شد و بازیکنان میلیاردی آوردند اما چیزی ندیدیم.

 

حمید جاسمیان در مورد شرایط پرسپولیس گفت:‌ در تمرینات حضور ندارم و نمی‌دانم جوّ‌ تیم چطور است اما چیزی که در بازی‌ها می‌بینم این است که شرایط خوب نیست. این همه پول خرج شد و بازیکنان میلیاردی آوردند اما چیزی ندیدیم.

 

با حرف نمی‌شود کاری کرد و باید در زمین نشان داد چه کاره هستیم. پرسپولیس با این وضعیت در ادامه هم دچار مشکل می‌شود. تیم در این 5 بازی نتوانسته خوب عمل کند و هیچکس راضی نیست.

 

وی ‌در مورد کمیته فنی و تاثیر این کمیته در تصمیمات عنوان کرد: هر بار تعدادی از پیشکسوتان در کمیته حاضر می‌شوند. یک روز پروین رئیس کمیته فنی است و یک روز پستی دیگر را از او می گیرند. بی‌نظمی زیادی در پرسپولیس دیده می‌شود.

 

جاسمیان یادآور شد: شرایط در گذشته تفاوت داشت. بازیکنان آن روزها با غیرت و دوست یکدیگر بودند. پول زیاد عشق و علاقه را در فوتبال از بین برده است. آن روزها ما یک لقمه نان می‌خوردیم و با غیرت بازی می‌کردیم، اما این پول‌های بی‌حد و حساب که هیچ چیزی در آن نیست فوتبال ما را به اینجا رسانده است. فوتبال ما با این شرایط که افراد فوتبالی در آن جایی ندارند به جایی نمی‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)