مرجع خبری پرسپولیس : پسر احمدرضا عابدزاده برای همدردی با مردم مناطق زلزله‌زده، به اهر رفت.


زمانی كه زلزله بم رخ داد، احمدرضا عابدزاده كه در ایران بود، همان روز خودرو بلیزر خود را پر از اجناس مورد نیاز كرد و به سمت بم رفت. او وسایلی كه تهیه كرده بود را بین مردم زلزله‌زده توزیع كرد و سپس به قبرستانی رفت كه قربانیان زلزله در آن دفن شده بودند.

 

عابدزاده چند روز قبل هم در مصاحبه‌ای گفت كه اگر الان ایران بود حتما به آذربایجان می‌رفت.

حالا و در شرایطی كه خود عابدزاده در آمریكاست، امیر، فرزند او همراه با چند تن از دوستانش به اهر رفت تا با مردم زلزله‌زده همدردی كند. عابدزاده در مناطق زلزله‌زده با جوانان و نوجوانانی روبرو می‌شد كه دوست داشتند با او عكس یادگاری بگیرند. پسر عقاب آسیا با مردم آسیب دیده هم صحبت‌هایی انجام داده بود كه یكی از آن‌ها برای او تعریف كرد كه هنگام شیر دادن به پسرش، زلزله آمده و فرزند خردسالش زیر آوار فوت كرده است. امیر عابدزاده با شنیدن این موضوع گریه‌اش گرفت.

پسر احمدرضا عابدزاده در مورد سفر به مناطق زلزله‌زده می‌گوید: «من به نیابت از پدرم به این مناطق رفتم. اگر بتوانم ذره‌ای هم از نظر روحی روانی كمك یك نفر بكنم خیلی خوب است. امیدوارم مسئولان هر كاری كه از دستشان برمی‌آید برای این مردم انجام دهند چون فصل سرما از راه می‌رسد و آنجا زودتر سرد می‌شود. مردم خانه‌های خود را از دست داده‌اند و امیدوارم آن‌ها در فصل سرما سرپناهی داشته باشند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)