وکیل قاضی: موکلم در اردوی تیم ملی بود

مرجع خبری پرسپولیس : در جلسه انضباطی رسیدگی به طلب بازیکن پرسپولیس از باشگاه ذوب آهن نماینده این باشگاه از جریمه ۲۰ درصدی محمد قاضی خبر داد.

 

جلسه رسیدگی به شکایت محمد قاضی از باشگاه ذوب آهن به دلیل طلب 230 میلیون تومانی این بازیکن از این باشگاه امروز با حضور آرش شکرریز وکیل محمد قاضی و نماینده باشگاه ذوب آهن برگزار شد.

 

نماینده باشگاه ذوب آهن مدعی شد باشگاه به دلیل شرکت محمد قاضی در اعتصاب بازیکنان تیم 20 درصد جریمه شده و 20 درصد هم حق انتقال قاضی به پرسپولیس بوده و این بازیکن طلبی از باشگاه ذوب آهن ندارد.

 

شکرریز وکیل قاضی هم در واکنش به این مسایل عنوان کرد: قاضی در زمان اعتصاب‌ها اصلا حضور نداشته و در اردوی تیم ملی بوده است. ضمن اینکه طبق قانون، باشگاه حق ندارد بازیکنی که به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالباتش در تمرینات شرکت نکرده را جریمه کند. چطور باشگاه ذوب آهن بازیکنانی که از این تیم جدا نشده‌اند ولی در اعتصاب‌ها شرکت کرده‌اند را جریمه نکرده است؟ این جریمه 20 درصدی باید به قاضی ابلاغ می‌شده تا او می‌توانست به این حکم کمیته انضباطی باشگاه اعتراض کند.

 

وی افزود: از سوی دیگر 20 درصد از حق انتقال به باشگاه دیگر فقط در صورتی به ذوب آهن تعلق می‌گیرد که این باشگاه درخواست کتبی برای تمدید قرارداد با قاضی را ارائه می‌کرد که چنین کاری انجام نداده است.

 

به این ترتیب قرار شد 10 روز دیگر باشگاه ذوب آهن آخرین دفاعیات خود را در مورد طلب محمد قاضی ارائه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)