مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال برتری خاصی نسبت به پرسپولیس ندارد.

 

حمید درخشان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: من قبول ندارم که استقلال نسبت به پرسپولیس برتری دارد. این تیم که 10 گل به حریفان خود نزده و با اختلاف یک گل حریفان خود را برده است.

 

پرسپولیس هم به دلیل برخی اتفاقات، این نتایج را گرفته اما من مطمئن هستم تیم از شرایط بحرانی خارج می شود. دربی شرایط خودش را دارد اما همه باید بدانند که این مسابقه هم 3 امتیاز دارد.

 

وی درباره اینکه برای استقلال کری می خواند، گفت: من حق دارم که کری بخوانم چون بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و به 8 ملی پوش خود افتخار می کنیم. به این تیم امیدوار هستم و می توانیم با یک پیروزی شیرین در دربی تلخی شکست های گذشته را فراموش کنیم. اگر بچه ها قدر موقعیت های بدست آمده را بدانند قطعا موفق می شوند.

 

درخشان تصریح کرد: دربی برای پرسپولیس اهمیت دارد چون نوید روزهای خوب را می دهد . بازیکنان فقط باید تمرکز خود را بالا ببرند.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد ژوزه عنوان کرد: هر مربی باید سریع با بازیکنانش ارتباط برقرار کند ولی با این حال من هم معتقدم باید به ژوزه فرصت داد. بازیکنان باید شرایط تیم را درک کنند و بدانند اکنون هواداران نسبت به تیم حساس تر شده اند.

 

دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال ساعت 18 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)