مرجع خبری پرسپولیس : بهروز سلطاني گفت: اگر من در كادر فني پرسپوليس بودم، از شهاب گردان در داربي استفاده مي‌كردم.

 

دروازه‌بان سال‌هاي گذشته پرسپوليس اظهار كرد: برزيل كي دروازه‌بان خوب داشته كه حالا پرسپوليس بخواهد روي نيلسون حساب باز كند. اگر من در كادر فني پرسپوليس بودم از گردان درون دروازه پرسپوليس استفاده مي‌كردم.

 

وي كريم انصاري فرد را مهره تاثيرگذار در اين بازي دانست و افزود: كريم خودش يك تيم است كه مي‌تواند نتيجه‌ بازي را تغيير دهد. درست است كه الان افت كرده، اما كادر فني بايد كمك كنند كه به وضعيت ايده‌آل برسد.

 

وي ادامه داد: درست است كه استقلال بازيكن زياد دارد، ولي به اندازه پرسپوليس بازيكن با تجربه ندارد و در داربي به خاطر استرس بالا بيش از قدرت بدني به قدرت ذهني نياز است كه پرسپوليسي‌ها از اين لحاظ سرتر هستند.

 

سلطاني با اشاره به اين نكته كه پرسپوليس در مقابل تيم‌هاي قوي بهتر بازي مي‌كند، تصريح كرد: قلبا اطمينان دارم كه پرسپوليس اين بازي را خواهد برد و از آن بازي‌هايي است كه به راحتي هم به پيروزي مي‌رسد.

 

وي افزود: پرسپوليس اگر مي‌خواهد نتيجه‌ بگيرد بايد به جوانانش اطمينان كند و تنها از دو، سه بازيكن با تجربه استفاده كند و ما پرسپوليسي‌ها خوشحاليم كه مجيدي در استقلال نيست تا دردسرساز شود، زيرا او هم مثل كريمي پرسپوليس استثناست و مي‌تواند در يك لحظه نتيجه‌ را عوض كند.

 

سلطاني همچنين احمد ناجي (مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس) را يك مربي خوب دانست كه براي فوتبال ايران مناسب نيست.

 

وي در ادامه دروازه‌باني در داربي را يكي از سخت‌ترين كارها دانست و گفت: در پنج داربي بازي كرده‌ام كه دو برد، دو باخت و يك تساوي دارم.

 

سلطاني در پايان اظهار كرد: پرسپوليس در داربي‌ها هميشه بهتر بوده و در بيشتر بردهاي آبي‌ها شانس دخيل بوده كه اميدواريم در اين بازي زمين و زمان به كمكشان نيايد و يك برد شيرين نصيب هواداران پرسپوليس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)