مرجع خبری پرسپولیس : عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سرخپوشان باید با آرامش مقابل استقلال بازی کنند.

 

محمد پنجعلی ادامه داد: خیلی امیدوارم که پرسپولیس در این دربی موفق به شکست استقلال شود، فشار بازی بر بازیکنان پرسپولیس کمتر است چرا که تماشاگران و فوتبال دوستان پرسپولیس برای پیروزی در این دیدار توقع کمتری نسبت به استقلال دارند.

 

وی در مورد شرایط بد پرسپولیس تصریح کرد: متأسفانه حاشیه پرسپولیس زیاد شده است در حالی که مهمترین راه برای رسیدن به موفقیت تیم دور بودن از حاشیه است، هدف مدیران باشگاه پرسپولیس باید این باشد که تیم را از حاشیه دور کنند.

 

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: البته این موضوع در تیم های دیگر هم وجود دارد اما میزان آن کمتر از تیم پرسپولیس است و در کل مهمترین ضعف فوتبال ایران همین حاشیه هاست، متأسفانه مدیران هم جدیدا فقط نتیجه گرا شده اند و به جز گرفتن نتیجه به هیچ مساله ای فکر نمی کنند.

 

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بیان داشت: علاوه بر این در دربی تیمی برنده است که در این بازی آرامش داشته باشد و داشتن آرامش مقدار زیادی در نتیجه دربی تعیین کننده است.

 

وی گفت: همانطور که مشخص است پرسپولیس قوی تر از استقلال است اما شرایط پرسپولیس شرایط خوبی نیست، تک تک بازیکنان پرسپولیس از بازیکنان استقلال قوی تر هستند و پرسپولیس با برد در دربی از شرایط بحرانی خارج خواهد شد.

 

پنجلی در پایان در مورد تفاوت دربی های قدیم با دربی های چند سال اخیر افزود: حاشیه ها در دربی های اخیر بسیار زیادتر شده است و از زمان اعلام مسابقه تا پایان آن حاشیه های دو تیم بیشتر می شود در صورتی که در زمان گذشته حاشیه بازی دربی بسیار کمتر بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)