چشمه سری: سوسا اصلا مطب دکتر کیهانی نرفته است

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك برزيلي پرسپوليس هنوز به طور دقيق نمي‌داند چه زماني به ميادين باز خواهد گشت و نظرهاي مختلف درباره آسيب ديدگي او سوسا را در ابهام فرو برده است.

 

مصدوميت روبرتو سوسا هافبك برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس در حالي روز به روز پيچيده‌تر مي‌شود كه هنوز به طور قطعي مشخص نيست اين بازيكن به طور دقيق چه آسيبي ديده و چقدر بايد از ميادين دور باشد.

 

پس از اينكه سوسا در بازي مقابل گهر مصدوم شد، پزشكان پرسپوليس با بررسي MRI پاي او تشخيص دادند كه او بايد سه هفته استراحت و فيزيوتراپي كند و پس از آن به ميدان بازگردد. اين در حالي است كه اين هافبك برزيلي امروز (چهارشنبه) با حضور در مطب دكتر كيهاني يكي از متخصصان جراحي زانو قصد داشته شدت مصدوميت خود را مشخص كند.

 

همين موضوع كه سوسا خارج از كميته پزشكي باشگاه پرسپوليس به دكتر ديگري مراجعه كرده نشان مي‌دهد كه خود او نيز از روند بهبود مصدوميتش راضي نبوده است.

 

دكتر كيهاني در همين زمينه مي‌گويد تشخيص پزشكان باشگاه پرسپوليس اشتباه بوده و رباط صليبي پاي سوسا دچار پارگي شده كه در صورت جراحي اين بازيكن بايد 6 تا 7 ماه از ميادين دور باشد.

 

با اين حال خبرنگار با مطلع شدن از اين موضوع با پزشك تيم فوتبال پرسپوليس تماس گرفت. دكتر وجيه‌الله چشمه‌سري درباره آخرين وضعيت سوسا و اين موضوع كه او به مطب دكتر كيهاني رفته گفت: سوسا به مطب دكتر كيهاني نرفته است. ما منتظريم كه دكتر فريد رييس كميته پزشكي باشگاه از آلمان به ايران بازگردد و پس از بررسي مجدد روي پاي او درباره وضعيتش تصميم‌گيري كنيم.

 

وي درباره احتمال پارگي رباط صليبي پاي سوسا گفت: به هر حال اين شايعات در روزهاي پيش از داربي زياد مي‌شود اما واقعيت همين است كه من به شما مي‌گويم. ما خودمان 3 ـ 4 ارتوپد در كيلينيك باشگاه داريم و قرار است در جلسه‌ي مجددي كه در كميته پزشكي مي‌گذاريم تا هفته آينده تكليف سوسا را مشخص كنيم.

 

چشمه‌سري در پاسخ به اين سوال كه MRI اوليه پاي سوسا چه چيزي را نشان مي‌داده گفت: سوسا آسيب‌هاي مختلفي ديده بود و ما تصميم گرفتيم يك برنامه سه هفته‌اي براي او بريزيم كه او بتواند در اين مدت شرايط خود را تغيير دهد. برنامه ما اين بود كه ببينيم اگر وضعيت آسيب ديدگي‌اش تغيير كرد، به همين منوال كار را ادامه دهيم چرا كه حساسيت موضوع زياد بود. با اين حال نياز به بررسي دقيق داريم تا ببينيم او چه زمان مي‌تواند به ميدان برگردد. با اين حال او در چند روز گذشته پيشرفت زيادي داشته و ما اميدواريم كه زودتر مصدوميتش بهبود يابد.

 

همه اين‌ها در شرايطي است كه دكتر كيهاني كه خيلي از فوتباليست‌ها در هنگام پارگي رباط صليبي پاي خود را به تيغ جراحي او سپرده‌اند پس از بررسي وضعيت سوسا مصدوميت او را پارگي رباط صليبي دانسته و بايد ديد وضعيت اين بازيكن به كجا مي‌رسد. هرچند او به طور قطع داربي 75 را از دست خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)