مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال راه آهن معتقد است هيجان بازي دربي نسبت به فصل‌هاي قبل كاسته شده و اين حساسيت ديگر نزد مردم هم نيست.

 

علي دايي در نشست خبري پيش از بازي با فولاد عنوان كرد: مطمئنا تمام بازي‌ها حساس است و با توجه به نتايجي كه دو تيم كسب كرده‌اند، به دنبال سه امتياز خواهند بود. مخصوصا تيم ما كه در زمين خودمان بازي مي‌كنيم.

 

وي افزود: آقاي فركي استاد و مربي من است. من خيلي چيزها از او ياد گرفته‌ام و در اين بازي درس پس مي‌دهم، من خاطرات خوبي با او دارم. اما به هر حال فوتبال است و ما فردا رقابت مي‌كنيم. با توجه به تمرين‌هايي كه داشتيم سعي مي‌كنيم با تمام قدرت ظاهر شويم و تيم فولاد را شكست دهيم. همچنين در اين بازي ماماني محروم است و چند مصدوم هم داريم و از اين بابت دچار مشكل هستيم. اما بقيه بازيكنان باانگيزه‌اند و براي سه امتياز مي‌جنگيم.

 

دايي در ادامه درباره مشكلات داوري افزود: مشكلات داوري هميشه وجود دارد و ما هميشه از كميته داوران و داورها خواهش داريم تا بيشترين دقت را در بازي‌ها داشته باشند و به مسائل بيروني توجه نكنند. تيمي مثل ما كه طرفدار ندارد آسيب بيشتري از ناحيه داوري مي‌بيند. به هر حال تيم‌هاي باطرفدار فشار مي‌آورند اما ما خودمان هم اهل شلوغ‌كاري نيستيم و در بعضي بازي‌ها شاهديم كه همكاران من روي داور تاثير مي‌گذارند و يا جو طوري است كه به نفع آن‌ها مي‌شود. البته ما داوران خوب و باشرافتي داريم كه اميدواريم وضعيت داوري بهتر هم شود. مطمئنا كسي تا به حال روي عمد قضاوت نكرده و همان طور كه دوست داريم فوتبال‌مان پيشرفت كند اميدواريم داوري هم رو به رشد باشد.

 

علي دايي همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبني بر اينكه بازي‌هاي هفته ششم تحت تاثير داربي هستند و پيش‌بيني‌اش از نتيجه اين ديدار چيست؟ گفت: من با نظر شما موافق نيستم. بازي‌ها تحت تاثير داربي نيست چون داربي‌هاي سال قبل هيجان بيشتري داشتند. الان هم بين مردم اين حساسيت كمتر شده است. همچنين من مربي راه آهن هستم و ترجيح مي‌دهم راجع به مسائل تيمم صحبت كنم.

 

در ادامه نيز خبرنگاري به وضعيت نابسامان پرسپوليس اشاره كرد و در اين باره از علي دايي پرسيد كه وي بيان كرد: من در اين باره نظري ندارم كار خودم را انجام مي‌دهم و دوست ندارم نه خودم وارد حاشيه شوم و نه پرسپوليس. اگر هم نظري داشته باشم پيش خودم مي ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)