مرجع خبری پرسپولیس : نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن قبل از سفر به لوزان سوئیس گفت: امیدوارم به لطف دعای مردم و با کسب امتیازات لازم بتوانم صدرنشینی ام را در رقابت های دایموند لیگ حفظ کنم.

 

احسان حدادی گفت: بامداد روز چهارشنبه از طریق پرواز تهران – فرانکفورت عازم آلمان شدم و طبق هماهنگی های به عمل آمده مسیر 280 کیلومتری تا لوزان سوئیس را با اتومبیل طی می کنم.

 

امیدوارم پنجشنبه در رقابت های دایموند لیگ که در استادیوم شهر لوزان برگزار می شود بتوانم امتیاز خوبی کسب کرده و صدرنشینی ام را در این رقابت ها حفظ کنم.

 

حدادی تصریح کرد: کانتر نفر سوم المپیک از استونی قطعا در این مسابقات شرکت می کند و قرار است هارتینگ دارنده مدال طلای المپیک نیز در این مرحله از رقابت ها حضور یابد. قطعا رقابت سختی با این نفرات و سایر مدعیان پرتاب دیسک جهان خواهم داشت. در حال حاضر بنده با کسب مقام دوم و اول دوحه قطر و سوم ایتالیا صدرنشین رقابت های دایموند لیگ جهانی الماس هستم و کانتر در رده دوم جای دارد. مرحله بعدی این رقابت ها روز یکشنبه در بیرمنگام انگلیس برگزار می شود و طبق هماهنگی های به عمل آمده از سوی فدراسیون دو و میدانی با آقای خسروی وفا تلاش هایی شده است تا بتوانم ویزای انگلیس را با فعال کردن ID کارت مسابقات المپیک دریافت کنم. آقای رویانیان هم لطف کردند و از طریق آقای خسروی وفا پیگیر حل مشکلات بنده هستند.

 

حدادی در ادامه گفت: بعد از بیرمنگام ادامه این مسابقات به زودی در بروکسل و استونی پیگیری می شود و اگر اشتباه نکنم هفتم سپتامبر فینال و مرحله آخر مسابقات برگزار خواهد شد که امیدوارم با دعای مردم و تلاش مضاعف بتوانم عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کنم. پس از آن نیز در چند رقابت معتبر جایزه بزرگ شرکت خواهم کرد.

 

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو در ادامه گفت: طی روزهای اخیر سه جلسه زیر نظر مربی روس خودم تمرین کردم. البته به خاطر دعوت شبکه های تلویزیونی و رسانه ها به مصاحبه و همچنین مراسم هایی که برگزار می شود نتوانستم تمرینات کاملی داشته باشم اما امیدوارم در شروع همکاری هایم با باشگاه پرسپولیس بتوانم نتیجه خوبی بگیرم هر چند که همه ورزشکاران پس از المپیک با افت نسبی مواجه می شوند. به طور مثال هارتینگ که قهرمان المپیک لندن شد چهار روز پیش در مسابقات قهرمانی آلمان 65 متر پرتاب کرد در حالی که او در المپیک پرتاب بسیار بهتری داشت.

 

حدادی درباره احتمال رکوردشکنی در رقابت های سوئیس گفت: بعید می دانم ورزشکاری بتواند در لوزان رکوردشکنی کند چون همانطور که گفتم افت نسبی بعد از المپیک تا حدود زیادی طبیعی است اما من تمام تلاش خودم را بکار خواهم بست تا بهترین پرتاب را داشته باشم. از آن سو هم امیدوارم وقتی در لوزان هستم خبر برد پرسپولیس در داربی را بشنوم. انشاءا… بازیکنان پرسپولیس بتوانند دل هواداران را شاد کنند و شک ندارم هر تیمی که با استرس کمتر در این مسابقه مهم به میدان برود برنده است. به اعتقاد بنده چه در رشته های تیمی و چه ورزش های انفرادی مهار استرس و فعالیت با فشار روحی و روانی کمتر شرط اصلی موفقیت در میادین مهم و حساس است.

 

حدادی درباره احتمال غیبتش در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود گفت: طبیعی است که دوست دارم در این مراسم حضور داشته باشم اما اگر مشکل ویزای بیرمنگام بنده برطرف شود در این مراسم غایب خواهم بود.

 

اولین مدال آور تاریخ دو و میدانی المپیک در پاسخ به این سوال که جایزه او به میزان کسب مدال طلا محاسبه خواهد شد گفت: اطلاع دقیقی در این باره ندارم. به هر حال این افتخار نصیب بنده و ورزش ایران شده است که اولین مدال تاریخ ایران در دو و میدانی المپیک کسب شود و پس از کسب مدال در وزنه برداری، کشتی و تکواندو شاهد کسب مدال در یک رشته دیگر باشیم. درباره اینکه میزان جایزه دریافتی بنده به اندازه کسب مدال طلا محاسبه خواهد شد یا خیر صحبتی نمی کنم و مسئولان هر تصمیمی که بگیرند گرفته اند. من برای جایزه در مسابقات شرکت نکردم بلکه انگیزه ام شاد کردن دل مردم، بالا رفتن پرچم ایران و کسب یک افتخار برای خودم و کشورم بود.

 

حدادی در پایان گفت: پنجشنبه با پیراهنی که نام پرسپولیس روی آن نقش بسته در لوزان سوئیس به میدان می روم و جا دارد بار دیگر از توجه آقای رویانیان تشکر کنم. امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی در ادامه رقابت های لیگ جهانی الماس داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)