مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس می توانست پس از تعطیلات کوتاه لیگ روند بهتری داشته باشد اما فکر می کنم مشکلات فصل گذشته گریبانگیر این تیم را گرفته است.

 

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس پس از تعطیلات کوتاه لیگ می توانست روند بهتری هم در نوع بازی اش و هم در نتیجه گیری داشته باشد اما فکر می کنم مشکلات فصل گذشته گریبان این تیم را گرفته است.

 

عمده ترین مشکل این تیم را عدم شناخت مربی خوب پرسپولیس از بازیکنانش می دانم.

 

وی افزود: حداقل یک سال طول می کشد تا مانوئل بتواند پژمان نوری و مازیار زارع که قبلا در پرسپولیس بودند چه بازیکنانی هستند و چه توانایی هایی دارند و با چه انگیزه ای مقابل پرسپولیس بازی می کنند. این مسائل فنی نیست بلکه مدیریتی است. مربی که شناخت از تیمش نداشته باشد، این روز می افتد یا بازیکنانی که ندانند به چه تیمی آمده اند و حریف با چه انگیزه ای مقابل آنها بازی می کند، به این وضعیت دچار می شوند.

 

او در ادامه گفت: قطعا در تیمی مثل پرسپولیس به مانوئل یک سال زمان نمی دهند تا به شناخت لازم از تیمش و حریفان برسد اما یک مربی باهوش و تحلیل گر می تواند با تجربه اش به این مهم برسد.

 

مشخص است که مانوئل فوتبال ما را بسیار آماتور و خیلی دست کم و سطح پایین قلمداد کرده است.

 

ذوالفقار نسب در پایان گفت: خیلی ها در حال حاضر نگران پرسپولیس در دربی هستند اما اتفاقا برای در بی عقیده ام این است که هیچ چیزی مشخص نیست و همیشه تیمهای خوب قبل از دربی، در این بازی خاص موفق نبوده اند. این مساله به دلیل فوتبال پیچیده و ویژه ما است و اتفاقات محیطی در دربی تاثیر گذار هستند.

 

به نظرم شانس استقلال و پرسپولیس در دربی 50-50 است و کسی نمی تواند بگوید چه تیمی برنده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)