بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی در دربی متحد باشند

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سابق تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند، پس هر پولی که گرفته‌اند نوش جانشان.

 

افشین پیروانی درباره دربی 75 اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعاً نیاز به بازیکنانی بزرگ و با تجربه داشت که خوشبختانه در فصل جدید آنها را جذب کرد.

 

امیدوارم که با فراموشی 5بازی گذشته پرسپولیسی‌ها بتوانند در بازی بزرگ روز جمعه مقابل استقلال دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

 

وی افزود: در این بازی قطعاً دو تیم برای برد به میدان می‌آیند و حساسیت خاص خودش را دارد. بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیس بدانند توقعات از قرمزپوشان بالاست و باید خودشان را ثابت کنند.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: شاید خیلی‌ها بگویند پرسپولیسی‌ها در فصل جاری بازیکنانی بسیار گران را به خدمت گرفتند اما من می‌گویم این پول نوش جان بازیکنان چون بالاخره یک بازیکن زحمت کشیده که نام او در فوتبال بزرگ شده، اما حالا بازیکنان پرسپولیس با یک برد مقابل استقلال باید در زمین ثابب کنند که بزرگ هستند و به تمام حرف و حدیث‌ها پایان دهند.

 

پیروانی خاطرنشان کرد: من در 19دربی به میدان رفتم، اما یکی از بهترین خاطرات فوتبالی من لحظه‌ای بود که در سال 1378 در فینال جام حذفی موفق شدم دروازه استقلال را باز کنم. در آن سال حتی ما قهرمان لیگ ایران هم شدیم.

 

وی افزود: در طول آن بازی رضا حسن‌زاده با لگد به صورت من زد و به همین دلیل صورتم 10بخیه خورد. اکنون هر وقت در آینه خودم را نگاه می‌کنم و بخیه‌ها را می‌بینم یاد آن روز می‌افتم و افتخار می‌کنم که برای پرسپولیس مفید بودم، هیچ‌وقت آن بازی را فراموش نمی‌کنم.

 

پیروانی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم بازیکنان پرسپولیس در دیدار روز جمعه با یک برد لیاقت خود را به همه ثابت خواهند کرد. بازیکنان بدانند اگر می‌خواهند موفق شوند همه باید دست به دست یکدیگر بدهند و با گفتن یک یا علی به فکر پیروزی در دربی 75باشند. مسائل روحی و روانی در این بازی اهمیت زیادی دارد.

 

بازیکنان بدانند شاید با 100 هزار نفر به ورزشگاه بیایند اما میلیون‌ها بیننده نیز در سراسر دنیا پای گیرنده‌های خود می‌نشینند تا این دربی را تماشا کنند.

 

پیرانی در پایان خطاب به مهاجمان این تیم نیز گفت: یکی از تجارب من در دربی‌ها این است که در اینگونه بازی‌ها فرصت زیادی گیر یک تیم برای گلزنی نمی‌آید شاید یک موقعیت یا دو موقعیت، پس تیمی می‌تواند در این بازی موفق شود که از کمترین فرصت‌ها بهترین استفاده‌ها را بکند. یک مهاجم در دربی باید باهوش باشد و قدر تک‌تک لحظه‌های این بازی را بداند. من در نهایت امیدوارم که پیروز این دیدار پرسپولیس باشد چون شایسته و لیاقت این موضوع را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)