مرجع خبری پرسپولیس : رقابت های باشگاه های تهران در رده های پایه بعد از یک ماه تعطیلی دوباره از سر گرفته می شود و در یکی از مهمترین بازی ها تیم های جوانان پرسپولیس و استقلال فردا به مصاف یکدیگر می روند.

 

رقابت های باشگاه های تهران در رده های پایه بعد از یک ماه تعطیلی دوباره از سر گرفته می شود و در یکی از مهمترین بازی ها، تیم های جوانان پرسپولیس و استقلال فردا به مصاف یکدیگر می روند.

 

مجید پروین سرمربی تیم جوانان پرسپولیس فردا ساعت 16 شاگردان خود را در ورزشگاه هرندی به مصاف جوانان استقلال می فرستد. پرسپولیس در این بازی میزبان است ولی با توجه به در دست تعمیر بودن زمین ورزشگاه امام رضا (ع) این بازی در ورزشگاه هرندی برگزار خواهد شد.

 

از سری رقابت های این هفته باشگاه های تهران همچنین تیم امید پرسپولیس ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهید فکوری میهمان امیدهای راه آهن خواهد بود. منوچهر عبدا… نژاد قصد دارد امروز از بازیکنان امیدی که در تیم بزرگسالان حضور دارند نیز بهره بگیرد.

 

در ادامه این رقابت ها، نونهالان پرسپولیس هم ساعت 10 صبح روز جمعه میهمان تیم ذوب آهن خواهد بود. سرخپوشان نونهال در حالی آماده بازی می شوند که مانند تیم های دوم و سوم جدول، 9 امتیازی هستند و با تفاضل گل در مکان چهارم قرار گرفته اند. فرامرز سلطانی که کادر همکاران و بازیکنان خود را کامل کرده است امیدوار به کسب پیروزی های پر گل تر است.

 

روز جمعه همچنین نوجوانان پرسپولیس باید طبق برنامه در ورزشگاه هرندی به مصاف داماش بروند. البته با توجه به حکم کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران درباره حریف سرخپوشان، برگزاری این بازی در پرده ابهام قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)