مرجع خبری پرسپولیس : عضو پیشین کادر فنی پرسپولیس گفت: با توجه به در پیش بودن داربی، فقط باید از تیم حمایت کرد. من هم برای اینکه هیچ حاشیه ای پیش نیاید، مصاحبه نمی کنم.

 

محسن عاشوری افزود: مثل همه پرسپولیسی ها برای پیروزی تیم لحظه شماری می کنم و بهتر است با توجه به اینکه قبلا در کنار تیم بودم، اظهار نظری نکنم.

 

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: برای اینکه احیانا از ناحیه صحبت های من کوچکترین مساله ای برای تیم پیش نیاید، تصمیم گرفتم اصلا مصاحبه نکنم و این تصمیم به قوت خودش باقی است.

 

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی فقط باید به حفظ آرامش تیم کمک کرد. هر حرفی لازم بوده زده ام. الان هم تصمیم گرفته ام قبل از بازگشت دوباره به فوتبال استراحت کنم و ریکاوری داشته باشم. در این 14 ماه واقعا فشار و سختی زیادی را تحمل کردم ولی چون آدمی نیستم که مسائل خودم را بروز بدهم، شاید نزدیکترین افراد هم متوجه نشدند. در حال حاضر نیز برنامه خاصی ندارم تا بعدا چه پیشنهادهایی مطرح شود.

 

عاشوری در پایان درباره شرایط فرزندش گفت: پسرم کم کم رو به راه می شود. واقعا اتفاق بدی بود، قرار است امروز گچ دستش را باز کنیم. البته باید درمان های پزشکی را دنبال کنیم تا رو به راه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)