مرجع خبری پرسپولیس : پایان رافت گفت: پرسپولیسی هستم و روی این تیم تعصب دارم، امیدوارم سرخپوشان برنده دربی روز جمعه باشند.

 

پایان رأفت مهاجم سابق تیم پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به بازی هایی که در این فصل از پرسپولیس دیده ایم، باید بگویم که امسال چیز خاصی از پرسپولیس ندیده ایم و مردم خیلی ناامید هستند و در کوچه و خیابان مدام از ما در مورد پرسپولیس سوال می کنند.

 

وی افزود: شرایط پرسپولیس برای حضور در دربی خیلی سخت است هواداران همیشه صبور بوده اند و تیم را تشویق کرده اند اما متاسفانه به آن چه که انتظار داشته اند، در این فصل نرسیده اند ، این دربی بازی بسیار سختی برای پرسپولیس است.

 

رأفت در ادامه گفت: شرایط استقلال در حال حاضر خوب است البته وضعیت استقلال هم ایده آل نیست اما حداقل در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد.

 

وی افزود: دربی شرایط خاص خودش را دارد و هر 2 تیم خود تمرین کرده اند تا برای این بازی بزرگ آماده شوند انشاء الله بازی خوب و آبرومندی شود و مردم از دیدن دربی لذت ببرند . کار برای پرسپولیس خیلی سخت است مگر این که شرایط طوری رقم بخورد که پرسپولیس برنده شود قلباً دوست دارم پرسپولیس برنده شود.

 

رأفت در پایان گفت: من پرسپولیسی هستم و روی این تیم تعصب خاصی دارم واقعاً دوست دارم تیم محبوبم مقابل استقلال برنده شود و انشاء الله این اتفاق بیفتد و پرسپولیس دربی را ببرد تا دل هوادارانش شاد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)